Pomocí dropshippingu a systému Kiwicode lze provozovat internetový obchod zcela novým způsobem. Franšízant řeší pouze správu obchodu, a může tak podnikat kdykoliv a kdekoliv na světě.
pondělí
16.10.2017
Kdo chce provozovat vlastní internetový obchod, má nyní možnost díky franšíze Kiwicode. Ta přichází s inovátorským modelem dropshippingového systému.
 

Na první pohled se může zdát, že založit si e-shop není nic složitého. Kdo to zkusil, ten ví, kolika otázkami, komplikacemi a dalšími záležitostmi např. skladovými zásobami či dodávkami produktů se musel neustále zabývat. Společnost Kiwicode nabízí princip internetového podnikání oproštěného od většiny těchto starostí. Nabízí řešení pro všechny, kteří chtějí svůj vlastní internetový obchod, starat se pouze o propagaci a chod obchodu a podnikat kdykoliv a kdekoliv.

Kombinace franšízy a tzv. dropshippingu je unikátní záležitostí, která pro e-shopy otevírá nové možnosti. Princip je v podstatě jednoduchý: jde o obchodní spolupráci mezi dvěma internetovými obchody, přičemž jeden zboží prodává a druhý je výrobce, má sklady a je tudíž dodavatelem. Zakoupené zboží z e-shopu pak výrobce zasílá přímo zákazníkovi; tím se franšízant vyhne mnohým nákladům a přirážkám. Zákazníci pak jistě ocení (pro ně) zajímavé konečné ceny. V případě franšízy od Kiwicode se napojíte na unikátní systém, který má miliony produktů skladem; marže a ceny nastavujete vy. Navíc návratnost investic je velmi rychlá, běžně činí 4 až 7 měsíců.

„První naše otevřená franšíza resp. internetový obchod, dosáhl za měsíc září reálný obrat 1 530 000 Kč,“ prozrazuje zástupce společnosti Kiwicode pan Dominik Paťha. „Návratnost vložených investic byla v tomto případě neuvěřitelný jeden měsíc od spuštění stránek e-shopu; včetně příprav se stavbou e-shopu měl tedy franšízant své finance zpět za dva měsíce.“

Výhodou tohoto typu vlastního internetového obchodu je vysoká míra svobody (podnikáte odkudkoliv), nutná je chuť a zájem o tento druh podnikání, vlastní kapitál do začátku, což představuje jednorázový licenční poplatek ve výši 300 000 Kč a pak měsíční franšízový poplatek 4 % z prodeje. Na oplátku franšízor nabízí předání know-how, marketingové a organizační poradenství, produktové portfolio, manuál pro provoz e-shopu, vzhled a funkce e-shopu podle představ franšízanta. Podle Paťhy je však tato franšízová spolupráce nabízena na omezený počet licencí.