Franšíza a dropshipping
Na první pohled se může zdát, že založit si e-shop není nic složitého. Kdo to zkusil, ten ví, kolika otázkami, komplikacemi a dalšími záležitostmi např. skladovými zásobami či dodávkami produktů se musel neustále zabývat. Společnost Kiwicode nabízí princip internetového podnikání oproštěného od většiny těchto starostí. Nabízí řešení pro všechny, kteří chtějí svůj vlastní internetový obchod, starat se pouze o propagaci a chod obchodu a podnikat kdykoliv a kdekoliv.
Kombinace franšízy a tzv. dropshippingu je unikátní záležitostí, která pro e-shopy otevírá nové možnosti. Princip je v podstatě jednoduchý: jde o obchodní spolupráci mezi dvěma internetovými obchody, přičemž jeden zboží prodává a druhý je výrobce, má sklady a je tudíž dodavatelem. Zakoupené zboží z e-shopu pak výrobce zasílá přímo zákazníkovi; tím se franšízant vyhne mnohým nákladům a přirážkám. Zákazníci pak jistě ocení (pro ně) zajímavé konečné ceny. V případě franšízy od Kiwicode se napojíte na unikátní systém, který má miliony produktů skladem; marže a ceny nastavujete vy. Navíc návratnost investic je velmi rychlá, běžně činí 4 až 7 měsíců.
„První naše otevřená franšíza resp. internetový obchod, dosáhl za měsíc září reálný obrat 1 530 000 Kč,“ prozrazuje zástupce společnosti Kiwicode pan Dominik Paťha. „Návratnost vložených investic byla v tomto případě neuvěřitelný jeden měsíc od spuštění stránek e-shopu; včetně příprav se stavbou e-shopu měl tedy franšízant své finance zpět za dva měsíce.“
Výhodou tohoto typu vlastního internetového obchodu je vysoká míra svobody (podnikáte odkudkoliv), nutná je chuť a zájem o tento druh podnikání, vlastní kapitál do začátku, což představuje jednorázový licenční poplatek ve výši 300 000 Kč a pak měsíční franšízový poplatek 4 % z prodeje. Na oplátku franšízor nabízí předání know-how, marketingové a organizační poradenství, produktové portfolio, manuál pro provoz e-shopu, vzhled a funkce e-shopu podle představ franšízanta. Podle Paťhy je však tato franšízová spolupráce nabízena na omezený počet licencí.
PŘEČTI ČLÁNKY
Operátor O2 chce v Česku posílit své působení prostřednictvím regionálních obchodních zástupců. Kdo může s touto značkou podnikat?
Trh E-commerce je v České republice neustále na vzestupu. Koncept Kiwicode nabízí svým franšízantům šanci na něm prorazit a uspět.
Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.
Síť prodejen elektroniky Euronics loni vykázala rekordní růst tržeb.
Prodejce elektroniky CZC.cz již pět let v řadě zvyšuje tržby dvouciferným tempem.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.