Na špičce online byznysu
Obliba online nákupů u Čechů rok od roku vzrůstá stejně tak jako částky, které v e-shopech utrácí. Není proto divu, že řada lidí přemýšlí o založení vlastního internetového obchodu. A právě s tím jim může pomoci společnost Kiwicode. Díky franšízové spolupráci s tímto konceptem může být start jejich online podnikání jednodušší, než kdyby začínali od nuly na vlastní pěst.
Vzhledem k tomu, že potenciál internetového podnikání není žádným tajemstvím, pozoruje značka Kiwicode o franšízové licence na českém i slovenském trhu velký zájem. Spolupráce s Kiwicode totiž franšízanty zbavují někdy nudných a náročných povinností, které je v rámci provozování vlastního e-shopu čekají. A to dokáží ocenit. Jako součást sítě Kiwicode nemusí řešit skladové zásoby, omezené množství produktů od dodavatelů, účetnictví a další někdy nepříjemné záležitosti. Franšízant má na starosti pouze správu obchodu, a proto může podnikat kdykoliv a kdekoliv na světě. Jediné, co k tomu potřebuje, je notebook.
A jak to celé funguje? Poměrně jednoduše. Na samém začátku se zájemce o franšízu rozhodne, na jaký sortiment by se měl jeho e-shop orientovat. „Zájemci většinou chtějí provozovat e-shop se zbožím, ke kterému mají jakýmkoliv způsobem osobní vazbu. Je to zároveň i jeden z naších důležitých požadavků. Víme, že podnikat v oboru, který vás nenaplňuje může být po čase velmi frustrující a pro obě strany kontraproduktivní, proto je výběr oboru e-shopu zásadní,“ upozorňuje Dominik Paťha, jednatel společnosti Kiwicode.
„Velkou výhodou, kterou Kiwicode svým franšízovým partnerům přináší, je zprostředkování dodavatelů pro jejich e-shop. A to z nejrůznějších oborů. V našem systému vidí franšízant tisíce dodavatelů z každého oboru, ze kterých může vybírat nespočet produktů, které následně jednoduše naimportuje na svůj e-shop a prodává,“ říká Dominik Paťha s tím, že oborů je opravdu mnoho. Prodávat je v rámci spolupráce možné vše kromě vysokoobrátkového zboží jako jsou např. potraviny, léky nebo hygienické potřeby.

PŘEČTI ČLÁNKY

Operátor O2 chce v Česku posílit své působení prostřednictvím regionálních obchodních zástupců. Kdo může s touto značkou podnikat?
Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.
Kdo chce provozovat vlastní internetový obchod, má nyní možnost díky franšíze Kiwicode. Ta přichází s inovátorským modelem dropshippingového systému.
Síť prodejen elektroniky Euronics loni vykázala rekordní růst tržeb.
Prodejce elektroniky CZC.cz již pět let v řadě zvyšuje tržby dvouciferným tempem.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.