I Adidas chce blíž k lidem
![](https://img.franchising.pl/cz/325/405/adid.jpg)
Společnost Adidas představila novou chytrou mobilní aplikaci, která dokáže poznat zájmy zákazníka. Reagovat by měla umět díky personalizaci také například na narozeniny, zákazníky by měla informovat o novinkách v nabídce podle jejich velikosti, věku, oblíbené barvy a předchozího zájmu o zboží včetně například sociálních sítí, ale i třeba o aktuálních výsledcích sportovních utkání. Její součástí bude také chat pro zákaznické dotazy, kde bude okamžitě reagovat obsluha, a samozřejmě e-shop jako takový.
"S aplikací Adidas skutečně zlepšujeme služby zákazníkům a dáváme jim novou, osobní rovinu. V několika krocích mohou nyní učinit a poté sledovat objednávku přímo prostřednictvím aplikace, komunikovat se značkou a těžit z personalizovaného zpravodajství," uvedl vedoucí digitální sekce Adidas Joseph Godsey. Více než 60% provozu na platformách Adidas pro online nákupy pochází z mobilních zařízení a společnost očekává, že tento počet bude v následujících letech ještě podstatně vyšší.
Jen prvotřídní zboží a špičkové prodejní zážitky
Německý koncern Adidas má za cíl dosáhnout do roku 2020 ročního příjmu 4 miliardy eur, nová aplikace má být podle Godseye jedním z "klíčových pilířů" dalšího růstu. Společnost se současně hodlá zaměřit také více na své franšízové prodejny, kterým hodlá stanovit jednotná obchodní pravidla v rámci celé globální sítě, uvedl viceprezident pro franšízy Adidas Neelendra Singh. "Budeme nemilosrdní. Chceme si být jistí, že investujeme do lidí, kteří naopak chtějí investovat do nás," řekl Singh.
Již v roce 2013 vedení firmy přehodnotilo svůj přístup k franšízovým partnerům a oznámilo, že chce lépe kontrolovat výsledky a obchodní procesy svých 13 tisíc franšízových poboček po celém světě. I díky tomu bude mít dispozici neustále aktuální data o svých celkových prodejích a svých zákaznících. Vznikl proto speciální franšízový tým, který určuje standardy pro všechny franšízy Adidas po celém světě. Cílem bylo kromě jiného zamezit nedodržování přísných pravidel prodeje, a pomoci komunikovat značku jako výrobce a prodejce špičkových produktů.
PŘEČTI ČLÁNKY
![](https://img.franchising.pl/cz/578/640/6b58b3ba-d9f4-49f3-9593-5c3b170edfd1.jpg)
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
![](https://img.franchising.pl/cz/583/6dc/mcdonalds-zajawa.jpg)
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem