I Adidas chce blíž k lidem

Společnost Adidas představila novou chytrou mobilní aplikaci, která dokáže poznat zájmy zákazníka. Reagovat by měla umět díky personalizaci také například na narozeniny, zákazníky by měla informovat o novinkách v nabídce podle jejich velikosti, věku, oblíbené barvy a předchozího zájmu o zboží včetně například sociálních sítí, ale i třeba o aktuálních výsledcích sportovních utkání. Její součástí bude také chat pro zákaznické dotazy, kde bude okamžitě reagovat obsluha, a samozřejmě e-shop jako takový.
"S aplikací Adidas skutečně zlepšujeme služby zákazníkům a dáváme jim novou, osobní rovinu. V několika krocích mohou nyní učinit a poté sledovat objednávku přímo prostřednictvím aplikace, komunikovat se značkou a těžit z personalizovaného zpravodajství," uvedl vedoucí digitální sekce Adidas Joseph Godsey. Více než 60% provozu na platformách Adidas pro online nákupy pochází z mobilních zařízení a společnost očekává, že tento počet bude v následujících letech ještě podstatně vyšší.
Jen prvotřídní zboží a špičkové prodejní zážitky
Německý koncern Adidas má za cíl dosáhnout do roku 2020 ročního příjmu 4 miliardy eur, nová aplikace má být podle Godseye jedním z "klíčových pilířů" dalšího růstu. Společnost se současně hodlá zaměřit také více na své franšízové prodejny, kterým hodlá stanovit jednotná obchodní pravidla v rámci celé globální sítě, uvedl viceprezident pro franšízy Adidas Neelendra Singh. "Budeme nemilosrdní. Chceme si být jistí, že investujeme do lidí, kteří naopak chtějí investovat do nás," řekl Singh.
Již v roce 2013 vedení firmy přehodnotilo svůj přístup k franšízovým partnerům a oznámilo, že chce lépe kontrolovat výsledky a obchodní procesy svých 13 tisíc franšízových poboček po celém světě. I díky tomu bude mít dispozici neustále aktuální data o svých celkových prodejích a svých zákaznících. Vznikl proto speciální franšízový tým, který určuje standardy pro všechny franšízy Adidas po celém světě. Cílem bylo kromě jiného zamezit nedodržování přísných pravidel prodeje, a pomoci komunikovat značku jako výrobce a prodejce špičkových produktů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
V současnosti má síť čerpacích stanic u nás 140 poboček. Příležitost k podnikání nabízí i franšízovým partnerům. Jak velká na ně čeká investice?
Franšízový koncept Cbweed chystá rozšíření obchodů s konopnými produkty po celém Česku. Jak rychlá je pro franšízanty návratnost investice?
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem