Růst díky novým trendům

V letošním roce by se mělo podle prognóz mohlo dařit ve franšízingu firmám, které se orientují na kosmetiku, péči o vzhled a krásu. Mezi franšízové koncepty, působící v tomto oboru, patří v Česku a na Slovensku značka ENII-NAILS. Salony ENII-NAILS nabízejí nehtovou kosmetiku a služby zaměřené na nehtový design. Loni se značka ENII-NAILS rozrostla o franšízu v Olomouci a dvě nové pobočky na Slovensku, třetí slovenská franšíza se aktuálně připravuje k otevření v Košicích.
"Firmě celkově loni stouply obraty v ČR i SR, vede se i našemu zahraničnímu obchodu," říká jednatel ENII-NAILS Alojz Horný s tím, že značka hledá nové franšízanty v Ostravě, Hradci Králové, či Jihlavě. Obecně je koncept ale vhodný podle Horného do každého krajského města. Ideálním kandidátem pro franšízu ENII-NAILS je zodpovědný a cílevědomý člověk se zájmem o provozování salonu. Předchozí zkušenosti v oboru či s podnikáním nejsou potřeba.
Vyšší výdělky díky novým trendům
Od stále rostoucí konkurence se firma z Uherského Hradiště snaží odlišit investicemi do reklamy, prezentací na veletrzích, a především rychlou reakcí na novinky a trendy na mezinárodním trhu s kosmetikou. Mezi ty poslední patří například zjednodušování a zrychlování procedur při ošetření rukou a nehtů v salonech, kdy zákaznice již nemusí trávit v pobočkách ENII-NAILS tolik času. Stejně tak salony díky zlepšování služeb stihnou obsloužit více klientek, a mají tak možnost dosahovat vyšších výdělků.
Jaké podmínky platí pro nové franšízanty ENII-NAILS? Centrála nepožaduje poplatek za získání licence. Franšízant dostává naopak zdarma marketingové materiály a pomoc při nutných úpravách provozovny. Prvotní investice, která zahrnuje i naskladnění zbožím, začíná již od 145 tisíc korun. Návratnost investic bývá asi jeden rok, smlouvy se podepisují na dobu 5 let. Franšízanti mají zajištěnou také exkluzivitu v dané lokalitě, a 35% slevu na nákup značkových produktů. Kromě služeb se partneři ENII-NAILS věnují i různým školením a vzdělávání v oblasti nehtového modelingu a designu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.