Mobilní aplikace pro obchod

Že je možné rozvíjet podnikání na principech franšízingu v oblasti gastronomie nebo maloobchodu už překvapí jen málokoho. Že je však možné franšízovou spolupráci uplatnit i v sektoru vývoje mobilních aplikací už bude pro mnohé novinkou. Právě to dokazuje společnost Eazi-Apps, která se specializuje na vytváření komplexních marketingových řešení. Cílem poskytovaných služeb je především zvyšování prodeje výrobků a zviditelnění značky na trhu. Firma byla založena v roce 2010 v anglickém Leicesteru a v současnosti platí za předního producenta a dodavatele na poli moderních mobilních aplikací a mobilních webových stránek. Jako mezinárodní síť má Eazi-Apps své pobočky ve více než 15 zemích.
Aby společnost oslovila co nejvíce zájemců, chystá se prostřednictvím marketingové kampaně oslovit vývojáře, kteří by měli zájem o práci v lukrativním odvětví moderních technologií. Mezi oblasti, na něž se firma soustředí především, je zvyšování úrovně povědomí o značce, zvyšování viditelnosti, zefektivnění využívání sociálních sítí nebo navyšování návštěvnosti webových stránek a zvýšení viditelnosti v rámci mobilního vyhledávání. „Během následujících 12 měsíců bychom chtěli rozšířit působení společnosti o několik nových partnerů ve větším počtu regionů,“ říká developer aplikací pro smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny.
Franšízantem Eazi-Apps se může stát každý, kdo má zájem o dlouhodobou spolupráci, je cílevědomý a průbojný. Díky platformě s širokou škálou přizpůsobitelných funkcí a základním balíčkem propagačních materiálů získají podnikatelé všechny důležité prvky, které se podle Ladislava Gubelinyho stanou základem budoucí úspěšné a prosperující firmy. Při vstupu do sítě je třeba počítat se základním jednorázovým poplatkem 230 tisíc korun bez DPH. Zakoupením licence se podnikatel stává členem společnosti Eazi-Apps s možností poskytovat obchodní webové aplikace. Předchozí technické a grafické zkušenosti přitom nejsou podmínkou.
V rámci rozšíření působení formou franšízové spolupráce neupřednostňuje firma žádné regiony a nabídka platí pro celou Českou a Slovenskou republiku. „Zakoupení licence je příležitostí pro zájemce stát se pánem vlastního času. Proto jsme se rozhodli podpořit tuto myšlenku i inzercí na úspěšných webových stránkách v Česku a na Slovensku,“ uzavírá Ladislav Gubeliny.
PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?