Láska a péče jako know-how

Skandinávská značka Husse patří mezi matadory franšízingu, v domovském Švédsku působí již déle než 30 let.. Jejím největším evropským trhem je však již několik Francie, kde se uchytila ve 2. polovině 90. let po účasti na pařížském veletrhu, a kde má také hlavní sídlo. Systém, který pro distribuci krmiva pro domácí zvířata nevyužívá velkých řetězců, ale rozváží jej prostřednictvím franšízantů, láká podnikatele kromě jiného svou jednoduchostí a nízkými vstupními náklady. Zároveň je ideální příležitostí pro ty, kdo mají pozitivní vztah ke zvířatům, a rádi by se péči o ně věnovali také profesně.
V čem spočívá dlouhodobý úspěch Husse? Podle šéfa globální sítě Toma Eliassona v přesvědčení, že lidé po celém světě jsou v jednom ohledu všichni stejní - hledají dobrou kvalitu za přijatelnou cenu. Rozdíly lze ale podle něho najít ve zvířecích chutích - zatímco evropské kočky raději červené maso, asijské dávají přednost rybám.
Obchodní systém úspěšné skandinávské společnosti je zdokonalený lety praxe. Každý franšízant Husse má po podpisu smlouvy výhradní právo na exkluzivní prodej produktů ve své přidělené oblasti, a je zodpovědný za organizaci distribuce. Franšízant Husse je v začátcích zodpovědný za zajištění pouze malých, suchých skladových prostor cca 15 m2 (např. garáž), auta, počítače s připojením na internet a telefonu. Díky dodávkám přímo z továrny a vynechání velkoobchodníků a maloobchodníků může Husse nabídnout svým partnerům kombinaci konkurenceschopné ceny a velmi atraktivní marže.
Startovní balíček obsahuje vše potřebné
Společnost vznikla v roce 1987 ve Stockholmu, autorem konceptu v jeho současné podobě je její generální ředitel Tom Eliasson. "Vyrůstal jsem v rodině se psy a koňmi, kterým jsme říkali rodinní společníci," vysvětluje svůj osobní vztah k oboru s tím, že hlavním cílem jeho strategie je dostat kvalitní krmivo pro domácí zvířata až před dveře jejich domovů. Výrobky Husse proto nelze koupit v obchodech, a jejich dovoz je zdarma - podmínkou je pouze minimální stanovená výše objednávky. V roce 1993 se franšízová síť začala rozšiřovat ve Skandinávii, a již o 3 roky později se dostala do dalších evropských zemí a také do Střední a Jižní Ameriky, následovala Asie.
Ve Spojených státech se umísťuje poslední roky mezi nejlepšími franšízami světa, letos jí podle hodnocení portálu Franchise Direct patří 66. místo. Jako vůbec první evropská společnost dostala značka Husse také povolení z amerického ministerstva zemědělství pro vývoz potravin na tamním trhu. V České republice působí od roku 2010. Počáteční investice do franšízy Husse se v ČR odhaduje na 40 – 120 tisíc Kč v závislosti na velikosti a počtu obyvatel v regionu. Značka má s 24 franšízanty pokryté takřka celé území a v tuto chvíli je pro ni prioritou cíl, aby měl každý franšízový partner k dispozici vlastní showwroom, a mohl tak i nadále služby zákazníkům zdokonalovat skrze osobní prezentaci.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem