Roztomilý, zábavný, trendy

Kioda byla prvním korejským interiérovým návrhářským a designovým řetězcem v Malajsii, který se brzy stal dynamicky rostoucí maloobchodní sítí. Značka vznikla v roce 2015 a za pouhé dva roky rozšířila svoji síť na 38 prodejen na tuzemském trhu, dalších 10 jich stihla otevřít na mezinárodních trzích. Dnes provozuje desítku vlastních provozoven a několik set franšízových poboček ve 13 asijských zemích, např. v Koreji, Vietnamu, Malajsii, Číně, Nepálu, Indii, Indonésii a na Filipínách. Design a atmosféra obchodů samotných odkazují na populární asijskou kulturu.
Nyní se populární asijská franšízová síť rozhodla expandovat do evropských zemí. "Naše společnost je založená na přesvědčení, že kupující reagují pozitivně na maloobchodní zkušenost, která kombinuje přesvědčivý koncept a kvalitní a cenově dostupné produkty, “ vysvětluje zástupce společnosti pro Evropu Jason Tay. "A naše zboží takové je. Věříme, že jednoduchost, barevnost a originalita jsou základem dokonalosti a tudíž i spokojenosti našich zákazníků,“ dodává. Sortiment Kioda je založený na spolupráci s designéry, kteří navrhují původní dárky a potřeby pro domácnost od elektroniky po kosmetiku či sportovní potřeby. Vyrábí se u autorizovaných výrobců v Koreji a Číně.
Nabídka, která odpovídá požadavkům trhu
"Náš maloobchodní koncept je čistý a jasný, snažili jsme vytvořit značku, která pomáhá zákazníkům nejen v identifikaci našich produktů, ale odráží také jejich zkušenosti a kulturní prostředí. Díky tomu hodnota naší společnosti poroste i do budoucna," tvrdí Jason Tay. Sortiment obchodů se neustále obnovuje a zboží tak odpovídá i nejnovějším módním trendům a poptávce na trhu. Čtyřikrát do roka Kioda na trh vyšle dalších 100 nových výrobků, díky čemuž je nabídka v obchodech neustále "neokoukaná" a vždy vychází z aktuální situace na trhu v každé kategorii produktů.
Od svých franšízantů vyžaduje Kioda angažovanost, vášeň pro podnikání, finanční stabilitu, podnikatelský plán a schopnost rychle rozhodovat. Náklady na investice jsou nižší než náklady na otevření vlastního obchodu. Průběžný franšízový poplatek závisí na výši obratu a tvoří 3 %. Celková investice do zahájení podnikání (s výjimkou nákladů na pronájem a úpravu prostor) činí od 150 - 280 000 amerických dolarů. Zahrnuje jednorázové licenční poplatky, veškeré projektové práce, vybavení prodejny, školení, související náklady a první zásoby. Průměrná marže produktů pro franšízanty je mezi 45 - 55 %.
PŘEČTI ČLÁNKY

Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?
Výrobce dveří a oken VPO Protivanov rozvíjí svou síť poboček i prostřednictvím franšízových licencí. Konceptu se daří i v menších městech.
Franšízanty Maxeco se stávají podnikatelé hledající nové příležitosti i spokojení zákazníci. Co všechno ovlivňuje jejich byznys?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Podle amerických statistik může být franšízová síť s vyššími investičními potřebami dlouhodobě úspěšnější.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář