Franchisa roku patří CENTURY 21

Zlaté reality / 46 let zkušeností pod touto značkou úspěšně využívá 111 000 makléřů v 78 zemích celého světa.
Pondělí
18.06.2018
Franšízorerm roku 2017 je značka CENTURY 21 Czech Republic, která získala také ocenění Skokan roku. Cenu veřejnosti si vydobyl koncept Foreigners.cz.
 

O titul Komerční banka – Franchisor roku 2017 se letos utkalo ve finálovém kole 10 franchisových konceptů z 18 přihlášených. Vítězem 3. ročníku soutěže České asociace franchisingu (ČAF) v kategorii KB Franchisor roku se stala po absolvování osobní obhajoby před porotci soutěže česká franšízová pobočka celosvětové realitní sítě CENTURY 21 Czech Republic.

Své prvenství na extrémně konkurenčním realitním trhu staví podle poroty na prvotřídních službách a kvalitním poradenství, jímž její makléři pomáhají klientům s prodejem, koupí či pronájmem nemovitostí. Porotci při hodnocení a osobních rozhovorech posuzovali nejen hospodářské výsledky uvedených sítí, ale také jejich příběh. Na 2. místě se umístil Švejk Restaurant a 3. místo si odnesl koncept Business for Breakfast. 

Kategorie Broker Consulting - Skokan roku oceňuje koncept, který v daném roce otevřel největší počet poboček. V této kategorii zvítězila rovněž celosvětová realitní franchisová síť CENTURY 21 Czech Republic. Druhé místo získala síť dietetických center Naturhouse. Na třetím místě skončil The Alternative Board ® (TAB), největší světový poskytovatel franšízového systému v oblasti externích poradních boardů a koučinku pro podnikatele. Držitelkou ocenění ČAF za podporu a rozvoj franchisingu se pro letošní ročník stala docentka Lenka Turnerová. Za 27 roků v oboru vychovala a vzdělala stovky studentů ve franchisingu, díky publikační a přednáškové činnosti seznámila tisíce zájemců o podnikání s možnostmi franchisingu.

Nově byla v rámci 3. ročníku Franchisy roku udělena Cena veřejnosti. Prostřednictvím on-line hlasování zvítězila, ze 41 nominovaných konceptů, agentura Foreigners.cz, která poskytuje komplexní relokační služby pro expaty a usnadňuje tak zahraničním pracovníkům a studentům přesun z jejich země do ČR.

„Máme velikou radost, že se třetí ročník  setkal s velkým zájmem franšízových konceptů, ale i medií a veřejnosti. Těšíme se z nových finalistů a jejich úspěchů. Věříme, že zájem o soutěž a franchising samotný bude stoupat a těšíme se na další úspěšné koncepty,“ shrnula Klára Opletalová, tajemnice České asociace franchisingu.


Stříbrný Švejk / Gastronomický koncept Švejk Restaurant, který má v současnosti přes 50 provozoven, se umístil jako druhý. Hlavním mottem značky je "v jednoduchostí je síla", základem její nabídky v restauracích je plzeňský ležák a česká kuchyně.