Francouzský gigant míří do Česka
Délifrance Franchise International není mezi světovými franšízami rozhodně žádným nováčkem. Tento pekárenský a kavárenský řetězec existuje na trhu od roku 1983, nicméně jeho mateřská základna – firma Grands Moulins de Paris – byla založena již v roce 1919, kdy byla jedním z největších producentů mouky ve světě. Mouku pro Délifrance dodává dodnes. Peče se z ní v cca 400 pobočkách po celém světě. Na český trh plánuje vstoupit prostřednictvím master-franšízanta.
V každé zemi restaurace jemně obohatí nabídku dle tamních zvyklostí a chutí. Na úpravě sortimentu spolupracuje s prvotřídními michelinskými kuchaři. Zároveň ale hlavní nabídka zůstává všude na světě totožná a klade si za cíl přinést zákazníkovi ochutnat pravé francouzské speciality vyrobené tradičními technikami a z autentických surovin. Na menu naleznete klasické francouzské sladké i slané pečivo, dezerty, obložené sendviče i charakteristická teplá jídla.
Řetězec zamýšlí přivézt do Česka jednak tzv. bakery restaurants, kde bude k dispozici větší nabídka a servírovat se bude v čase od snídaní až po večeře. Dále pak i menší kavárničky pouze se stěžejní nabídkou uzpůsobenou konceptu “to go”.
Francouzskou gastronomii mají obecně Češi v oblibě. Mezi nejznámější úspěšné francouzské značky patří např. síť pekařství Paul, která vstoupila na český trh v roce 2008 otevřením své první prodejny v pražském obchodním centru Flóra. Dnes jich je v provozu 17 a všechny provozuje česká pobočka Lagardere Travel Retail. Historie značky sahá do roku 1889.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...