Černé zlato ve franšíze
Kde se vzal nápad na vytvoření franšízového konceptu Uhlí Morava? Co Vás k němu přivedlo? Přivedlo nás k tomu oslovení klienta z Olomoucka, který měl zájem od nás nakupovat uhlí velkoobchodně. Po pár schůzkách a jednání jsme došli k myšlence, že je ideální spojit naše zkušenosti z trhu a marketingu s propojením jeho znalosti regionu a výborných prostor. Výsledek se dostavil a sklady jsou jíž v provozu druhým rokem se stoupajícími obraty a zisky.
Franšízanty hledáte především v Moravskoslezském, Olomouckém a Zlínském kraji. Čím to?
Naší obrovskou výhodou je přímé napojení na šachty s černým uhlí. Díky tomu máme bezkonkurenční ceny na trhu jak pro zákazníky, tak i naše franšizanty. Vámi vyjmenované sklady jsou pro nás ideální v oblasti obsazení Moravy. V současné době však jednáme se zájemcem z Hradce Králové, kde realizace skladu zatím stagnuje pouze na vhodných prostorech.
Co od svých franšízových partnerů očekáváte? Co mají na starosti?
Naši franšízanti mají na starosti kompletní chod poboček - od objednávání zboží až po finální plánování rozvozů. Dá se říci, že v podnikání mají absolutní volnost. Jediné, co musí splňovat, je doprava zdarma při určitém odběru uhlí zákazníkem a připojovat se do námi plánovaných akcí.
Jak se momentálně u nás ve vaší branži podniká?
Díky kotlíkovým dotacím je každoroční nárůst prodeje uhlí. A ač si spousta lidí myslí, že již se prodává spíše uhlí do automatických kotlů, není tomu zdaleka tak. Stále převažuje prodej uhlí do klasických kamen s ručním přikládáním nad uhlím do kotlů automatických.
Jaké máte plány rozvoje v horizontu následujících tří let?
Jak jsem uvedl výše naší obrovskou výhodou je černé uhlí, takže v současné době se specializujeme na třídění černouhelného hruboprachu, díky čemuž získáme velmi kvalitní černé uhlí pro automatické kotle. Do budoucna plánujeme výrobu černouhelných briket a peletek, díky čemuž, pokud se nám to podaří zrealizovat, staneme se jedinou firmou v republice. Jíž v záři začíná první testování koupeného lisu, takže nám držte palce :-)
Prodeje rostou / „Díky kotlíkovým dotacím pozorujeme každým rokem nárůst prodejů. Stále paltí, že více se prodá uhlí do klasických kamen s ručním přikládáním, než toho do automatických kotlů,“ říká Lukáš Kubín, ředitel společnosti Uhlí Morava. PŘEČTI ČLÁNKY
Regulace zákona nahrává franšízám
/03.11.2025
„Od ledna 2026 budou vybrané produkty dostupné jen ve specializovaných prodejnách. To nám přináší výraznou konkurenční výhodu,“ říká master-franšízant Cbweed Riccardo Ghibellini.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem