Na špičce online byznysu
Obliba online nákupů u Čechů rok od roku vzrůstá stejně tak jako částky, které v e-shopech utrácí. Není proto divu, že řada lidí přemýšlí o založení vlastního internetového obchodu. A právě s tím jim může pomoci společnost Kiwicode. Díky franšízové spolupráci s tímto konceptem může být start jejich online podnikání jednodušší, než kdyby začínali od nuly na vlastní pěst.
Vzhledem k tomu, že potenciál internetového podnikání není žádným tajemstvím, pozoruje značka Kiwicode o franšízové licence na českém i slovenském trhu velký zájem. Spolupráce s Kiwicode totiž franšízanty zbavují někdy nudných a náročných povinností, které je v rámci provozování vlastního e-shopu čekají. A to dokáží ocenit. Jako součást sítě Kiwicode nemusí řešit skladové zásoby, omezené množství produktů od dodavatelů, účetnictví a další někdy nepříjemné záležitosti. Franšízant má na starosti pouze správu obchodu, a proto může podnikat kdykoliv a kdekoliv na světě. Jediné, co k tomu potřebuje, je notebook.
A jak to celé funguje? Poměrně jednoduše. Na samém začátku se zájemce o franšízu rozhodne, na jaký sortiment by se měl jeho e-shop orientovat. „Zájemci většinou chtějí provozovat e-shop se zbožím, ke kterému mají jakýmkoliv způsobem osobní vazbu. Je to zároveň i jeden z naších důležitých požadavků. Víme, že podnikat v oboru, který vás nenaplňuje může být po čase velmi frustrující a pro obě strany kontraproduktivní, proto je výběr oboru e-shopu zásadní,“ upozorňuje Dominik Paťha, jednatel společnosti Kiwicode.
„Velkou výhodou, kterou Kiwicode svým franšízovým partnerům přináší, je zprostředkování dodavatelů pro jejich e-shop. A to z nejrůznějších oborů. V našem systému vidí franšízant tisíce dodavatelů z každého oboru, ze kterých může vybírat nespočet produktů, které následně jednoduše naimportuje na svůj e-shop a prodává,“ říká Dominik Paťha s tím, že oborů je opravdu mnoho. Prodávat je v rámci spolupráce možné vše kromě vysokoobrátkového zboží jako jsou např. potraviny, léky nebo hygienické potřeby.

PŘEČTI ČLÁNKY

Operátor O2 chce v Česku posílit své působení prostřednictvím regionálních obchodních zástupců. Kdo může s touto značkou podnikat?
Moderní podnikání není vždy složité, vydělávat lze i s pouhým notebookem. Franšízový e-shop nabízí nový český koncept Kiwicode, platbami po síti se zabývá litevská Paysera.
Kdo chce provozovat vlastní internetový obchod, má nyní možnost díky franšíze Kiwicode. Ta přichází s inovátorským modelem dropshippingového systému.
Síť prodejen elektroniky Euronics loni vykázala rekordní růst tržeb.
Prodejce elektroniky CZC.cz již pět let v řadě zvyšuje tržby dvouciferným tempem.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.