Nová franšíza Ship Center míří do Česka
Pro zákazníka je vždy jednodušší a zajímavější nalézt nejvhodnější a dostupné služby pod jednou střechou, než obíhat a vyhledávat jednotlivá místa s požadovaným servisem. Na tomto principu je postavena filozofie polské společnosti Ship Center. „Zařiď si a uspořádej vše na jednom místě“, to je slogan, který se promítá do naší činnosti a kterým se řídíme již od vzniku naší první provozovny (centrály) v Katowicích v roce 2013“, potvrzuje a zároveň tak upozorňuje na hlavní přednost Kamil Janowski, majitel franšízového konceptu. Provozovny Ship Center nabízí zákazníkům služby centrálního zásilkového depa pro většinu známých zásilkových společností spolu s celou řadu doplňkových polygrafických služeb a to jak firmám, tak jednotlivcům.
Franšízy po celém Polsku
Ship Center v současné době tvoří síť více než 60 zásilkových a servisních provozoven v rámci celého Polska, fungujících na franšízovém základě. „A co nás charakterizuje především? Konkurenceschopnost, moderní přístup v oblasti poskytování přepravních a zásilkových služeb, přičemž jsme výchozím bodem pro velké kurýrní a spediční společnosti jako např. UPS, DHL, TNT, DHL, GLS, Rabe; dále také zajímavá nabídka polygrafie včetně velkoformátového tisku či inovativního 3D tisku, výroba razítek i podpora marketingových strategií v podobě reklamních služeb a gadgetů,“ upřesňuje Kamil Janowski.
Jednou zemí to nekončí
Podnikatelský franšízový systém Ship Center se již na domácím trhu osvědčil a společnost se úspěšně rozvíjí. Logickým pokračováním je proto další expanze; mateřské Polsko doplnit nejprve pobočkami s master-franšízovou licencí v České republice, Slovensku, Litvě a Maďarsku a stát se tak mezinárodní sítí poskytující komplexní služby. „Naším záměrem je s master-partnerem vytvoření sítě center, nabízejících naše služby tzv. pod jednou střechou ve spolupráci s významnými kurýrními a tiskařskými společnostmi v Evropě,“ doplňuje cíle zakladatel společnosti.
Větší zodpovědnost - větší zisk
Chcete se stát master-franšízantem? Tedy podnikatelem, který má větší zodpovědnost, ale zároveň by pod něho patřily všechny české franšízy? Tato nabídka je nyní aktuální. Pro získání master-licence je třeba počítat s investicí 20 000 EUR netto, dále pak s obchodní kanceláří ve městě s počtem obyvatel vyšším jak tři tisíce, skladem, náklady na běžný provoz, PC a technickým a výrobním vybavením. Prvních šest měsíců neplatíte franšízorovi žádné průběžné poplatky, teprve po uplynutí této doby jsou stanoveny na 500 EUR.

PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...