Nová franšíza Ship Center míří do Česka
Pro zákazníka je vždy jednodušší a zajímavější nalézt nejvhodnější a dostupné služby pod jednou střechou, než obíhat a vyhledávat jednotlivá místa s požadovaným servisem. Na tomto principu je postavena filozofie polské společnosti Ship Center. „Zařiď si a uspořádej vše na jednom místě“, to je slogan, který se promítá do naší činnosti a kterým se řídíme již od vzniku naší první provozovny (centrály) v Katowicích v roce 2013“, potvrzuje a zároveň tak upozorňuje na hlavní přednost Kamil Janowski, majitel franšízového konceptu. Provozovny Ship Center nabízí zákazníkům služby centrálního zásilkového depa pro většinu známých zásilkových společností spolu s celou řadu doplňkových polygrafických služeb a to jak firmám, tak jednotlivcům.
Franšízy po celém Polsku
Ship Center v současné době tvoří síť více než 60 zásilkových a servisních provozoven v rámci celého Polska, fungujících na franšízovém základě. „A co nás charakterizuje především? Konkurenceschopnost, moderní přístup v oblasti poskytování přepravních a zásilkových služeb, přičemž jsme výchozím bodem pro velké kurýrní a spediční společnosti jako např. UPS, DHL, TNT, DHL, GLS, Rabe; dále také zajímavá nabídka polygrafie včetně velkoformátového tisku či inovativního 3D tisku, výroba razítek i podpora marketingových strategií v podobě reklamních služeb a gadgetů,“ upřesňuje Kamil Janowski.
Jednou zemí to nekončí
Podnikatelský franšízový systém Ship Center se již na domácím trhu osvědčil a společnost se úspěšně rozvíjí. Logickým pokračováním je proto další expanze; mateřské Polsko doplnit nejprve pobočkami s master-franšízovou licencí v České republice, Slovensku, Litvě a Maďarsku a stát se tak mezinárodní sítí poskytující komplexní služby. „Naším záměrem je s master-partnerem vytvoření sítě center, nabízejících naše služby tzv. pod jednou střechou ve spolupráci s významnými kurýrními a tiskařskými společnostmi v Evropě,“ doplňuje cíle zakladatel společnosti.
Větší zodpovědnost - větší zisk
Chcete se stát master-franšízantem? Tedy podnikatelem, který má větší zodpovědnost, ale zároveň by pod něho patřily všechny české franšízy? Tato nabídka je nyní aktuální. Pro získání master-licence je třeba počítat s investicí 20 000 EUR netto, dále pak s obchodní kanceláří ve městě s počtem obyvatel vyšším jak tři tisíce, skladem, náklady na běžný provoz, PC a technickým a výrobním vybavením. Prvních šest měsíců neplatíte franšízorovi žádné průběžné poplatky, teprve po uplynutí této doby jsou stanoveny na 500 EUR.
Vše na jednom místě / Ship Center poskytuje zásilkové služby 12 různých přepravních společností a profesionálních polygrafických tiskáren, včetně 3D tiskových služeb. Master franšízant je pak zodpovědný za vybudování sítě provozoven na českém trhu. Franšízor v rámci podpory nabízí pomoc při prodeji jednotlivých licencí franšízantům. PŘEČTI ČLÁNKY
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...