Letos 15 nových prodejen
Cílem společnosti Traficon Invest, která za franšízovým konceptem stojí, je mezi zájemci o franšízové licence najít ty, kteří mají v plánu se aktivně podílet na chodu pobočky. „Řízení „na dálku“ se nám příliš neosvědčilo. Tím nechceme říct, že je naše koncepce pro investory zcela nevhodná, nicméně, bez aktivního podílení se na chodu pobočky spolupráce nefunguje ideálně,“ vysvětluje Ondřej Švingal, HR manažer společnosti Taficon Invest.
Během loňského roku otevřel řetězec prodejen s tabákem a tiskem zhruba 30 nových poboček, čímž poměrně výrazně rozšířila svou franšízovou síť. Stále je zde však prostor pro další expanzi. Během letoška chce Traficon svou síť obohatit o dalších zhruba 15 nových prodejen. V současné době také hledá zájemce o podnikání v této branži, kteří by rádi spojili svůj byznys s touto značkou, a to ve větších i menších městech. Aktuálně se jedná o Prahu, Plzeň, Jablonec nad Nisou, Hořice nebo Žďár nad Sázavou.
Zájemce o licenci Traficon by měli mít obchodního ducha a být spolehliví, připravení přijmout zodpovědnost za vedení pobočky. „Hledáme franšízanty, kteří si dokáží dobře zorganizovat pracovní náplň, motivovat svoje zaměstnance,“ doplňuje Ondřej Švingal s tím, že hlavní náplní práce franšízového partnera je kompletní zajištění chodu svěřené prodejny, objednávky zboží, prodej, remitendy, komunikace s dodavateli, organizace práce a zajištění bezproblémového chodu provozovny.
Vzhledem k tomu, že v zájmu franšízora je, aby jeho franšízanti prosperovali, soustředí se vedení společnosti Traficon Invest také na jejich maximální podporu. Pro letošek tak má v plánu kromě rozšiřování sítě i zavedení nových systémů a celkové zjednodušení procesů. Podle Ondřeje Šinágla je vedení také připraveno aktivně pracovat s návrhy na vylepšení procesů ze strany franšízantů.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Řetězec prodejen tisku a tabáku Traficon uzavře letošek s bilancí 17 nových poboček a 6 zrekonstruovaných a modernizovaných.
Síť prodejen Traficon má pro letošek ambiciozní plány ohledně dalšího rozšiřování. Kdo se může stát jejím obchodním partnerem?
Franšízantkou Traficon je Žaneta Funkeová více než 9 let. Co nejvíce oceňuje na podnikání pod hlavičkou zavedeného konceptu?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Novinka přichází na český trh ze Severní Ameriky od výhradního distributora z Polska.
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!