Ve znamení nového designu
Pobočková síť franšízového konceptu Pont to go včetně předchozích Pont Market čítá v současné době celkem 29 provozoven po celé České republice. Většinu z nich, 27 poboček, provozuje společnost JPServis jako franšízor, dvě jsou pak v rukách franšízových partnerů. Důvodem nízkého počtu franšíz však rozhodně není nezájem ze strany potenciálních franšízantů. „Pro udělení franšízové licence je pro nás rozhodující místo, kde by nová prodejna měla vzniknout. Ročně máme několik desítek zájemců, ale bohužel prostor, kterým disponují není vždy vhodný pro náš koncept. Proto také franšízu nemůžeme svěřit každému,“ vysvětluje Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Většinu obchodů pod hlavičkou Pont to go najdeme v uzlech hromadné dopravy, zdravotnických zařízeních nebo kancelářských komplexech. Zatím poslední franšíza zahájila svůj provoz na Kavčích horách v budově České televize, která je určena pro zaměstnance pracující uvnitř areálu. A jaké parametry musí prodejna Pont to go splňovat? Její velikost by se měla pohybovat mezi 30 až 120 m2 a nacházet se na velmi frekventovaném místě.
Rok 2018 byl pro společnost JPServis ve znamení dokončení kompletního designu konceptu Pont to go. A nešlo „jen“ o branding či změnu podoby prodejen. Změny se týkají i nabízeného sortimentu, kde je větší důraz kladen například na čerstvé produkty nebo principy pohybu zákazníků na prodejnách a jejich styl obsluhy. Nyní je firma ve fázi, kdy bylo dokončeno vzorkování a testování, na řadu tak přichází realizace. „V srpnu loňského roku jsme otevřeli první prodejnu Pont to go na nádraží v Havlíčkově Brodě, ale ta ještě nebyla plně realizována dle nových principů. Nyní intenzivně pracujeme na připravovaném remodelingu jedné z našich top prodejen na Masarykově nádraží, kde nás mimo jiné zdrželi například památkáři nebo hasiči,“ prozrazuje Marek Cagášek s tím, že všechna potřebná povolení jsou již vyřízena, takže už vedení firmy mohlo konečně zakroužkovat termín v kalendáři. Na jaře se také otevřou prodejny v Karlových Varech a Sokolově. Postupně pak bude JPServis pracovat na re-brandingu celé sítě.
Pestrý pro značku PONT to go bude i rok letošní. Franšízor se chce i nadále zaměřit na rozšiřování sítě, a to jak vlastními silami, tak i prostřednictvím franšíz. „Čeká nás postupná inovace a změna značky na PONT to go u starších prodejen a stranou nezůstanou ani naše další koncepty jako BioPoint, Minit nebo BistroPoint. Naše mateřská společnost JLV, a.s. letos oslaví 60 let na trhu, my budeme slavit v roce 2020 celkem 25 let na trhu,“ dodává Cagášek.

PŘEČTI ČLÁNKY

Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Podle amerických statistik může být franšízová síť s vyššími investičními potřebami dlouhodobě úspěšnější.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!