Podnikání ve vzdělávání dětí je poslání
Franšízovou síť budujete po celé České republice. Jak se vám její rozšiřování daří?
V loňském roce jsme se rozrostli o novou pobočku ve Zlíně. A v otevírání dalších pokračujeme. V současné době zahajuje provoz nová pobočka v Liberci, kterou otevírá náš již fungující franšízový partner z Mladé Boleslavi. Zároveň jsme uprostřed jednání s několika zájemci o franšízové licence v dalších regionech. Předpokládám tedy, že letos se naše síť zase zvětší.
Je franšíza Brick By Brick vhodná i pro investory, nebo hledáte jen partnery, kteří se budou sami aktivně podílet na chodu pobočky?
Brick By Brick je vhodný spíš pro partnery, kteří se aktivně podílejí na chodu pobočky. Ideálního franšízanta vystihl náš mladoboleslavský partner Martin Kosa. Podle něj je to nadšenec do vzdělávání dětí, který je skvělý obchodník a sám je v kontaktu s rodiči i školami. Od majitele očekáváme, že se zapojí právě do vedení pobočky, obchodu a komunikace se školami. Nemusí být lektor, ale musí mít sám obchodnický drive, který potáhne firmu.
Franšízanti konceptu Brick By Brick nevyděávají jen během školního roku. Jak fungují během prázdnin?
Právě prázdniny hrají v příjmech pro naše franšízanty velkou roli. Rodiče potřebují najít program pro své děti, a proto jsou smysluplné tábory skvělým řešením. Děti milují hru s legem, takže na tábor se těší, ale zároveň se toho mnoho naučí. Když je partner šikovný, dokáže otevřít tábor každý týden prázdnin a z léta se tak stane právě příjmově výborné období.
Jak se momentálně v Česku podniká v oblasti vzdělávání?
Podnikání ve vzděláváním vnímám na jedné straně jako náročné, protože u nás lidé nejsou zvyklí platit za vzdělání. Je to spíš poslání a taky jeden z důvodu, proč Brick By Brick není pro investory, ale pro partnery, kteří se aktivně zapojují ve firmě. Na druhé straně je toto podnikání krásné, protože má smysl a je to skvělý pocit, když vidíte děti a studenty, jak se posouvají a jsou nadšení z toho, co se naučili. Brick By Brick navíc přináší vzdělávání v oblasti, která není ve škole moc oblíbená, například ve fyzice. Ale díky naší metodice a legu, děti lehce pochopí fyzikální zákony a s postavenými modely se i zahrají. Právě proto mě podnikání ve vzdělávání baví a naplňuje a pro licence hledám stejně naladěné partnery.
Jaké je to s konkurencí na trhu? Jak s ní „bojujete“?
Já nemám ráda bojování, takže s konkurencí nebojuji. Myslím si, že každý máme svoje benefity a výhody, ve kterých jsme lepší my, a konkurenti zase mají něco jiného, svého. Hledáme způsoby, jak být v něčem jiní a lepší a najdeme si tak každý svoji část trhu, kde jsme dobří a úspěšní a můžeme existovat popři sobě.
Kdy je pro zájemce o franšízovou licenci nejvhodnější doba Vás kontaktovat tak, aby mohl co nejdříve a nejefektivněji rozjet svoje podnikání pod značkou Brick By Brick?
Kontaktovat nás zájemci můžou kdykoliv, protože rozhodovací proces trvá u každého jinak dlouho a je lepší, aby měli dost času na přípravu rozjezdu. Pro ten je dobrý začátek školního roku, ale i léto kvůli táborům. Je možné začít i ve druhém pololetí školního roku, otevřít několik kurzů, a dobře si připravit půdu na letní tábory a pak nový školní rok.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické