Svoboda v byznysu
Vzhledem k tomu, že licence Direct Method for English (DME) ve své podstatě představuje produkt, nemá poskytovatel na své franšízanty tak striktní požadavky, jako je tomu u franšízových konceptů jiných značek a zejména v jiných oborech. Ve vedení a řízení svého podnikání tak mají poměrně velkou volnost. „Naši franšízanti od nás získají doporučení, co funguje, co ne, na čem mohou stavět svou konkurenční výhodu. Svou firmu si však mohou vést sami podle vlastního uvážení. To, co je pro nás zásadní je, aby dodržovali principy metody, metodiku výuky, způsob vedení hodin a vysoký standard pro kvalitu lektorů,“ vysvětluje Adela Masaryková ze společnosti Empire CZ, která za tímto konceptem stojí.
Na nedostatek studentů si DME nemůže stěžovat. Proto by vedení sítě stálo o to, aby se díky franšízantům tato metoda rozšířila do dalších oblastí. Od pražských klientů totiž eviduje zájem o zabezpečení výuky pro jejich regionální pobočky. A to představuje zajímavé možnosti spolupráce jak pro držitele, tak pro poskytovatele licence. Franšízant prostřednictvím franšízora získá klienty a vedení Empire CZ má jistotu, že výuka probíhá podle všech standardů DME. V současnosti se podnikatelská příležitost pro franšízové partnery nabízí například v Českých Budějovicích nebo Karlových Varech.
Jednorázový poplatek, se kterým zájemce o podnikání s licencí DM musí počítat, činí 15 až 20 tisíc korun a je určen na vstupní školení. Roční licenční poplatek se pak pohybuje od 10 do 40 tisíc korun podle regionu působení. Co se týče vlastností, které poskytovatel franšízy od svých budoucích franšízantů očekává, jde zejména o obchodní drive, chuť podnikat právě v oblasti vzdělávání, vysoká úroveň jazyka, která lektor učí, pedagogické nadání a samozřejmě nadšení pro DME.

PŘEČTI ČLÁNKY

Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
Franšízová síť Helen Doron English představuje příležitost pro ty, kteří chtějí spojit výuku jazyků s podnikáním. A to i v menších městech.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické