Coccodrillo zrychluje tempo
Velký posun v rozvoji sítě franšízových poboček a také nárůst zájmů o franšízové licence. To je dnes to, co dělá radost vedení sítě Coccodrillo na českém trhu. Od počátku roku 2017 do začátku roku letošního se tomuto konceptu podařilo otevřít celkem devět nových franšízových poboček, a to v Uherském Brodě, Hodoníně, Ostravě, Kroměříži, Olomouci, Prostějově, Třebíči, Karlových Varech a Českých Budějovicích. „Rozvoj franšízové pobočkové sítě před začátkem roku 2017 víceméně stagnoval. Jsem proto velmi ráda, že se nám ho v poslední době podařilo nastartovat. Věřím, že tak, jak se nám to podařilo v Česku, budeme růst i na slovenském trhu,“ říká Renata Kubáňová, manažerka prodeje licencí Coccodrillo pro Českou republiku a Slovensko. Právě u našich východních sousedů má značka zatím jen jednu franšízovou provozovnu.
O tom, že s další expanzí to vedení řetězce obchodů s dětskou módou myslí vážně, svědčí i výčet měst, ve kterých by do budoucna rád vidělo pobočky Coccodrillo. Obecně lze říci, že prodejna může fungovat již v městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem. „Pokud bychom měli být konkrétnější, mohla by to být města jako Frýdek-Místek, Jihlava, Pardubice, Kladno, Děčín nebo Kutná Hora,“ prozrazuje Renata Kubáňová s tím, že zájemci o licenci, kteří by chtěli obchod Coccodrillo provozovat v menších městech, se nemusí bát o to, že by neuspěli. Podle Renaty Kubáňové zkušenosti ukazují, že leckdy se majitelům obchodů mimo velká města daří lépe. Mohou se totiž spolehnout na loajalitu zákazníků a také mají větší příležitost s nimi budovat dlouhodobější vztahy.
Franšízant za pultem
S tím souvisí i fakt, že podmínkou udělení franšízové licence je, že se franšízant bude aktivně podílet na chodu prodejny. Centrála tak od něj vyžaduje, aby 3 až 4 dny v týdnu strávil sám přímo za pultem v obchodě. Jen tak je totiž schopen detailně poznat nejen produkty, které nabízí, ale také své zákazníky. Druhou věcí pak je, že ekonomicky je tato varianta pro něj výhodnější, než kdyby pouze zainvestoval do otevření pobočky a dosadil si do ní zaměstnance. Je to on, kdo musí být tváří značky v daném regionu, duší obchodu.
Ruku v ruce s požadavkem aktivního zapojení franšízanta do provozování obchodu, jde i zaměření školení, které je mu na začátku spolupráce a také v jejím průběhu poskytnuto. Soustředí se totiž primárně na něj, až ve druhé řadě na jeho zaměstnance. „Naši franšízoví partneři nemusí mít před vstupem do sítě žádné zvláštní zkušenosti s podnikáním, také proto se rekrutují z nejrůznějších oblastí. Najdeme mezi nimi jak ty, kteří mají s obchodem zkušenosti, tak například i maminky po mateřské dovolené. Rozhodující je pro nás chuť se do podnikání pustit a poznat veškeré naše produkty. Mohu říci, že všichni naši franšízanti mají Coccodrillo nejen jako byznys, ale je to pro ně srdcová záležitost,“ doplňuje Renata Kubáňová.

PŘEČTI ČLÁNKY

Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.
TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.
Nový magazín Vlastní firma FRANCHISING přináší rozhovor s bratry Sedláčkovými, najdete v něm i 10 NEJ franšíz roku 2017.
Franšízová síť obchodů s oblečením pro děti Coccodrillo se v ČR neustále rozrůstá. Svým franšízantům nabízí mnoho výhod zdarma.
Nejčtenější

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Počet českých firem s vlastníkem v daňovém ráji loni meziročně poklesl o téměř 6 %. Co za tím stojí?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz