Franšíza v realitách
Next Reality působí na tuzemském trhu od roku 2006. Po 10 letech fungování se vedení této realitní značky rozhodlo koncept rozšiřovat prostřednictvím franšízových partnerů. Bylo si jisté, že nabyté zkušenosti mu umožňují nabídnout franšízantům takové služby, produkty a nástroje, které jsou ověřené časem a odzkoušené v rámci budování vlastní pobočkové struktury Next Reality.
Se svým konceptem míří tato ryze česká realitní síť do měst s více jak 10 tisíci obyvatel tak, aby jak centrála, tak i franšízanti dosáhli očekávaného zisku. „Nemyslíme ale jen na počet obyvatel, ale i na hustotu zástavby, tedy počet nemovitostí k prodeji či pronájmu a kupní sílu obyvatelstva. Pracujeme s daty, počítáme, přemýšlíme, jednáme. V každém městě to musí dávat smysl, abychom zaujmuli zájemce o licenci a ten měl naprosto reálnou šanci uspět na takovém místním trhu,“ popisuje Petr Zelenka, ředitel společnosti Next Reality Partner.
Zájemcům o franšízovou licenci kromě veškerého know-how potřebného pro úspěšné vedení pobočky Next Reality nabízí i něco navíc. Jednou z takových věcí je i nemovitostní fond, který každému franšízantovi a makléři sítě umožňuje zobchodovat jakoukoli nemovitost a například tak pomoci klientovi, který by se jinak dostal do svízelné životní situace a třeba i do dražby. Nemovitostní fond má k dispozici významné kapitálové zajištění a každý Next Partner ji může využít ihned po podpisu smlouvy.
Spolupráce jako konkurenční výhoda
A jaké franšízanty vlastně Next Reality hledá? „Chceme se setkávat se zájemci, kteří budou mít byznysově podobné smýšlení jako my, mají vnitřní motivaci uspět, budou sdílet podobné hodnoty, které máme i my v Nextu a úspěch se dostaví. A všichni do jednoho si to musíme odmakat, tak to prostě je a bude,“ vysvětluje Petr Zelenka s tím, že kvalifikace v realitách zatím neexistuje, není podmíněná žádnou zkouškou, testem, což ale přijde v podobě nového zákona. Kvalifikační předpoklady vidí Petr Zelenka spíše ve vlastnostech, obchodním a manažerském potenciálu jednotlivce. „V naší síti jsou majitelé licencí z řad developerů, finančních poradců, znalců a odhadců nemovitostí, obchodníků z jiných segmentů a samozřejmě z řad realitních kanceláří, původně makléřů, kteří chtěli víc – mít vlastní kancelář, ale nebudovat ji od začátku s nejasným výsledkem, chtěli ověřený koncept, hotové nástroje, služby a na to je franšízing ideální,“ dodává.
Na začátku letošního roku zahájila Next Reality již dříve avizovanou spolupráci s další společností rozšiřující svou pobočkovou síť na bázi franšízingu, a to Partners. V lednu otevřela své dveře klientům první společná kancelář, a to ve Znojmě. V jednom prostoru tak zde najdeme zázemí jak pro makléře Next Reality, tak i pro poradce Partners. „Hlavní synergii a motivaci jít do společného projektu vidí vedení realitky v otevírání nových poboček a doporučování klientů, kteří potřebují zprostředkovat prodej své nemovitosti. Zde budou přicházet tipy od finančních poradců Partners do Nextr a zpětně makléři Nextu budou doporučovat své klienty na hypotéky a další finanční produkty do Partners. To vše bude adekvátně systémově, technologicky, smluvně i motivačně řešeno.

PŘEČTI ČLÁNKY

Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
„S každým zájemcem o franšízu řešíme již od počátku to, jak uspět na úplně jiném trhu, než který tu byl dříve,“ říká Petr Zelenka, ředitel partnerské sítě Next Reality.
Rok 2021 byl pro realitní byznys úspěšný. Těžili z toho i makléři a franšízanti realitních kanceláří Next Reality. Bude tento trend pokračovat?
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.