Husse hledá u franšízantů hlavně kvalitu
Český zákazník potřebuje vidět to, co kupuje. To je fakt, ze kterého na tuzemském trhu vychází držitelka master-franšízové licence pro Českou republiku Andrea Vláčilová. Zatímco ve všech dalších zemích, ve kterých švédský výrobce suchých a mokrých krmiv pro domácí zvířata prostřednictvím franšízantů prodává svoje produkty, se partneři soustředí na online prodej a rozvážku objednávek, u nás otevírají i showroomy, kde se zákazníci mohou seznámit s celou nabídkou značky.
V loňském roce Husse otevřelo nové showroomy v Českých Budějovicích, Ústí nad Orlici a Mělníku. „Podařilo se nám také rozdělit Prahu mezi tři franšízanty, díky čemuž dokážeme obsloužit celé její území,“ prozrazuje Andrea Vláčilová. Investice do franšízové licence pro určitou oblast stojí 40 až 120 tisíce korun v závislosti na její velikosti. Pro vybudování showroomu je pak třeba mít připravených dalších 50 až 100 tisíc korun.
Tato investice se však dle majitelky master-franšízové licence vyplatí. „Návratnost vynaložených prostředků je v případě showroomu rychlejší, než když franšízant nabízí naše zboží přímým prodejem nebo přes e-shop a investuje jen do marketingu. Mezi našimi partnery máme i takové, kterým se počáteční vklad do podnikání vrátil do šesti měsíců,“ vysvětluje Andrea Vláčilová s tím, že v praxi se osvědčilo, když franšízant showroom provozuje sám, nebo ve spolupráci s rodinou. „Zaměstnávat další lidi se z našich zkušeností nevyplatí. A to říkáme upřímně všem zájemcům o licence již na samém začátku,“ dodává.
V současné době má Husse na trhu 25 partnerů, 12 z nich provozuje na základě franšízové licence showroomy. Letos chce rozšířit síť i do oblasti Brandýsa nad Labem a také na Olomoucku. Ne však na úkor kvality. Své franšízanty si totiž Husse pečlivě vybírá.

PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Nejčtenější

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Máte originální podnikatelský nápad a zdravý obchodní model. Jak z něj udělat franšízu? Na to vám odpoví Lenka Nováková, konzultantka společnosti PROFIT system franchise services.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem