Dveře byznysu dokořán
Na začátku letošního roku avizovala společnost Solodoor plán rychlejšího růstu její franšízové sítě. A zdá se, že se aktivně vydala za jejím naplněním. Za poslední dva měsíce se podařilo otevřít dvě nové franšízové pobočky, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Nové prodejny tak zákazníci najdou v Ostravě a Námestovu. Před otevřením je prodejní místo v Olomouci.
A tím expanze nekončí. „Momentálně pracujeme s dalšími potenciálními franšízanty na obou zmíněných trzích. Konkrétně se jedná o lokality v Hradci Králové, Praze, Českých Budějovicích, Žďáru nad Sázavou, Banské Bystrici, Košicích a Trenčíně,“ prozrazuje Stanislav Malohlava, ředitel společnosti Solodoor Centrum. Ten již dříve prozradil, že dlouhodobým cílem je mít v České republice 15 až 20 poboček a na Slovensku 8 až 10.
Investice do otevření pobočky Solodoor začíná cca na 0,5 milionu korun. Dalších 200 tisíc pak stojí franšízová licence. Nejčastěji franšízanti rozjezd svého podnikání pod hlavičkou Solodoor financují z vlastních zdrojů. Nicméně poskytovatel licence má připraveny a vyjednány podmínky pro startovní úvěr od banky, kterým se tyto počáteční náklady mohou částečně pokrýt. Smlouvu s franšízanty uzavírá Solodoor na minimálně 5 let.
Rozjezd pobočky Solodoor od podepsání franšízové smlouvy je pro franšízanta poměrně rychlý. Jak Stanislav Malohlava říká, standardně je to v horizontu dvou až tří měsíců. Samozřejmě vše závisí na připravenosti budoucího partnera a také prostoru prodejny. Během této doby získá nový franšízant nezbytná školení, která kladou důraz zejména na získání prodejních dovedností a zkušeností s prodejem dveří, práce s objednávkovým systémem a znalosti sortimentu.

PŘEČTI ČLÁNKY

ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Solodoor letos otevřel již 3 nové franšízové prodejny. Poskytovatel licence vidí prostor pro další jak u nás, tak i na Slovensku.
Franšízou Solodoor centrum doplnil Petr Konrád stávající podnikání. Svou prodejnu otevřel před rokem a půl ve Zlíně. Jak dnes vzpomíná na své začátky?
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.
Nejčtenější

Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Školení je jednou z nejdůležitějších součástí franšízového balíčku. Noví franšízanti by se díky němu měli naučit, jak úspěšně podnikat pod zavedenou značkou.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Tak vypadá to zajímavě. Ale radši si koupim od ověřeného dodavatele. Hodně lidí by se divilo, jaké šmejdy se prodávají. Nábytek už jen z masivu i když si...
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář