Dveře byznysu dokořán
Na začátku letošního roku avizovala společnost Solodoor plán rychlejšího růstu její franšízové sítě. A zdá se, že se aktivně vydala za jejím naplněním. Za poslední dva měsíce se podařilo otevřít dvě nové franšízové pobočky, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Nové prodejny tak zákazníci najdou v Ostravě a Námestovu. Před otevřením je prodejní místo v Olomouci.
A tím expanze nekončí. „Momentálně pracujeme s dalšími potenciálními franšízanty na obou zmíněných trzích. Konkrétně se jedná o lokality v Hradci Králové, Praze, Českých Budějovicích, Žďáru nad Sázavou, Banské Bystrici, Košicích a Trenčíně,“ prozrazuje Stanislav Malohlava, ředitel společnosti Solodoor Centrum. Ten již dříve prozradil, že dlouhodobým cílem je mít v České republice 15 až 20 poboček a na Slovensku 8 až 10.
Investice do otevření pobočky Solodoor začíná cca na 0,5 milionu korun. Dalších 200 tisíc pak stojí franšízová licence. Nejčastěji franšízanti rozjezd svého podnikání pod hlavičkou Solodoor financují z vlastních zdrojů. Nicméně poskytovatel licence má připraveny a vyjednány podmínky pro startovní úvěr od banky, kterým se tyto počáteční náklady mohou částečně pokrýt. Smlouvu s franšízanty uzavírá Solodoor na minimálně 5 let.
Rozjezd pobočky Solodoor od podepsání franšízové smlouvy je pro franšízanta poměrně rychlý. Jak Stanislav Malohlava říká, standardně je to v horizontu dvou až tří měsíců. Samozřejmě vše závisí na připravenosti budoucího partnera a také prostoru prodejny. Během této doby získá nový franšízant nezbytná školení, která kladou důraz zejména na získání prodejních dovedností a zkušeností s prodejem dveří, práce s objednávkovým systémem a znalosti sortimentu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář