Franšíza pro šikovné ruce
Původem český koncept The Original Barber má v současnosti 11 vlastních poboček a jednu franšízovou. Do konce roku 2019 jich bude nejméně 18. Majitelem oné franšízové pobočky není nikdo jiný než slavný český fotbalista hájící barvy klubu Viktoria Plzeň David Limberský. Je tak zatím jediným člověkem, který od majitele sítě Miroslava Hradila tuto licenci získal.
Důvodem prozatím nízkého počtu franšíz však není nezájem ze strany potenciálních partnerů. Ti se hlásí ze všech koutů republiky. Stojí za ním snaha majitele sítě vybrat ty nejlepší. „Nechceme, aby naši franšízanti ve spolupráci s námi viděli jen možnost, jak investovat své peníze. To, co hledáme, je nadšení a zájem o obor,“ vysvětluje Hradil s tím, že právě kvůli tomu již v minulosti celou řadu zájemců o licence odmítl. Jak sám říká, udělením licence získá franšízant poměrně velkou svobodu v podnikání, což nebývá u franšízových konceptů až tak časté. V podstatě nesmí změnit logo a název firmy. Co se týče designu pobočky mají prostor pro uplatnění své kreativity. Důkazem toho jsou pobočky, v nichž se zákazník ocitne v boxerském, fotbalovém nebo leteckém prostředí.
Takové i jiné originální pobočky by mohly prostřednictvím franšízantů najít své místo také v dalších městech Česka. Těch malých i těch velkých. Největší potenciál vidí v jižních Čechách. „Nezavrhujeme ani možnou expanzi za hranice,“ prozrazuje Hradil.
Pro zájemce o franšízovou licenci činí vstupní poplatek momentálně 150 tisíc korun. Tato zvýhodněná výše však platí jen pro prvních 5 franšízantů. Na pořízení vybavení je třeba mít připraveno 250 až 500 tisíc korun, a to v závislosti na zvoleném typu pobočky a její velikosti. Na franšízanta pak čeká i průběžný měsíční poplatek ve výši 3 000 korun za jedno křeslo v salonu. Návrat své investice může očekávat v horizontu jednoho roku.
Problémem, se kterým se dnes celá řada podnikatelů musí takřka dennodenně vypořádávat, je nedostatek pracovníků. Nejinak je tomu i v případě The Original Barber. Na trhu totiž není dost nových lidí, kteří by ovládali holičské řemeslo. A to je právě důvod vzniku Barber Academy, jejímž cílem je vychovat novou generaci barberů. Podle Miroslava Hradila je možné úplného začátečníka vyškolit během dvou až tří měsíců, pak může jít pracovat do jednoho z již fungujících barber shopů. A kdo ví, třeba se z něj do budoucna může stát díky franšíze majitel jednoho z nich.

PŘEČTI ČLÁNKY

Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Originální styl poboček a návratnost investice do jednoho roku. To je franšíza konceptu The Original Barber.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.