Nechceme být největší, ale nejlepší
Jaké cíle před sebou máte?
Cíle jsou dány dlouhodobou strategií, kterou jsme si odsouhlasili s majitelem, ale i s franšízanty. Naším společným cílem je být spolehlivým partnerem pro všechny naše klienty i makléře, být etalonem kvality poskytovaných služeb. Samozřejmě chceme také rozšířit síť našich kanceláří, navyšovat počet makléřů, a i realitních transakcí. Ale proto nelze čekat „divoký“ růst na úkor kvality. Víme, že pokud chceme nabízet ty nejlepší služby, potřebujeme mít ty nejlepší franšízanty a makléře.
Na jaře jste představili váš nový claim „Spolehlivé partnerství“. Co si pod tím máme představit?
Chceme být spolehlivými partnery pro naše klienty při zprostředkování realitních transakcí, pro naše makléře a samozřejmě i pro naše franšízanty. Nabízíme opravdu férový vztah a co nejlepší zázemí. V současné době běží spousta projektů: pracujeme na novém webu, na novém realitním systému, ladíme marketingové materiály a aktivity na podporu našich lidí, budujeme flotilu nových vozů. Velkým projektem je i práce na systému vzdělávání. Těch věcí je spousta. A to jsem ještě nezmínil věci, které již dlouho fungují a jsou součástí našeho know-how (oceňování nemovitostí, home staging, videoprohlídky, 3D skeny nemovitostí) Cílem je, abychom byli vnímáni jako ti nejlepší na trhu.
Je to vůbec naplnitelné? Realitní byznys se obecně netěší zrovna nejlepšímu renomé…
My v Century 21 víme, že při realitním zprostředkování nám klient dává obrovskou důvěru, často jsme průvodcem jeho největší životní investice. Právě díky systému vzdělávání, kodexu makléře a samozřejmě i kontrole kvality práce, věříme, že značka Century 21 bude znamenat jistotu těch nejlepších realitních služeb.
Konkurence na realitním trhu je podle mého názoru poměrně velká. Čím se od ní odlišujete?
Já nechci hodnotit konkurenci, to mi nepřísluší. Naším každodenním posláním je nabízet co možná nejlepší realitní služby našim klientům. Již v předchozích odpovědích jsem některé odlišnosti zmínil, jako třeba naše know-how, jak prezentovat nabízené nemovitosti. Nový claim „Spolehlivé partnerství“ má naši odlišnost vystihovat nejlépe. K tomu směřují veškeré naše kroky, od vzdělávací akademie přes podporu centrály, až k franšízantům a makléřům. Ti všichni vědí, že spokojený klient je ta nejlepší reklama. Protože jen spokojený klient za vámi přijde znovu nebo vás doporučí.
Jak se vás dotkne chystaná legislativní regulace realitních služeb (povinné zkoušky, přechod na vázanou živnost…)
Toho se nebojíme, naopak tyto snahy obecně vítáme a bereme je jako obrovskou příležitost. Realitní makléři jsou často průvodci celoživotních investicí, je správné, že budou kontrolováni. Máme propracovaný systém vzdělávání, takže se nás nová legislativa v negativním smyslu určitě nedotkne. Ve srovnání s individuálními realitními kancelářemi vždy budeme ve výhodě.
Century 21 v České republice je součástí globální sítě. Jak velkou výhodou to podle Vás je?
Century 21 je ve světě realit opravdový pojem. Je celosvětově největší realitní sítí, působí v 82 zemích, což přináší obrovskou výhodu nejen v know-how, které si můžeme v rámci sítě předávat, ale také v síle samotné značky. Ta naše navíc aktuálně prochází rebrandingem, který klientům představil nové logo se všemi doprovodnými prvky. Nový logobrand je mimořádně vyvedený a světové jedničce v realitách opravdu sluší.

PŘEČTI ČLÁNKY

Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Do sítě Century 21 přivedla Libora Kalouska víceméně náhoda. Dnes jako franšízant provozuje 3 pobočky této realitní sítě.
Franšízová síť Century 21 by měla za letošek vykázat 50% růst. Zvýšil se jak byznys kanceláří, tak i jejich počet.
Letošní první pololetí je pro franšízu Century 21 nejúspěšnějším za dobu působení u nás. Jak se daří síti expandovat?
„Rok 2020 bychom mohli nazvat time outem v rámci expanze naší franšízové sítě, letošek očekáváme její další rozvoj,“ prozrazuje Jiří Hruška, obchodní ředitel Century 21.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Od začátku roku zahájilo podnikání pod značkou Partners Market 20 nových franšízantů. Jak to bude s dalším rozvojem?
Vedení sítě ExtraSlužby mírně upravilo nastavení celého franšízového konceptu. Za poslední rok počet jejích franšízantů a partnerů výrazně narostl.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.