Bratislava představí trendy ve franšízingu

Prostředí pro byznys / Za vznikem mezinárodní výstavy stojí myšlenka spojit odborníky z oblasti franšízingu s lidmi, kteří mají zájem se o této problematice dozvědět více. Součástí programu budou i odborné přednášky, panelové diskuze a další prezentace věnované této formě podnikání.
Pátek
18.10.2019
Úterý 22. října, den, který bude v bratislavském hotelu Crown Plaza patřit franšízingu a výstavě „Podnikajte s franchisingom“. Jaké značky návštěvníci uvidí?
 

Už jen pár dní zbývá do začátku 3. ročníku mezinárodní výstavy „Podnikajte s franchisingom“, jehož hlavním cílem je zvýšit povědomí o franšízovém podnikání, představit ho jako efektivní způsob expanze firem a seznámit návštěvníky s aktuální nabídkou franšízových konceptů, které hledají nejen na Slovensku franšízanty pro svůj další rozvoj. Na jednom místě tak vzniká platforma mezi zájemci o franšízové licence a také společnostmi, kteří právě díky franšízovým partnerům expandují.

Seznam vystavovatelů z řad franšíz je pestrý. Zastoupena je zde celá řada oborů, vybrat si tak mohou zájemci o podnikání například v oblasti gastronomie, maloobchodu, B2B nebo realit. Účast na akci vám umožní setkat se tváří v tvář se zástupci takových značek jako jsou například Triumph, Naturhouse, TAB Board, Body Express nebo Subway, které znáte i z Katalogu franšíz portálu Franchising.cz.

Součástí výstavy je také doprovodný program, který se zaměřuje nejen na obecné informace o franšízovém způsobu podnikání, ale hlavně na zkušenosti z praxe. O ty se podělí celá řada řečníků, kteří zasednou v panelových diskuzích. Svěří se například s tím, jak těžké je vybudovat vlastní franšízový koncept, nebo, jak přivést zbrusu novou franšízovou síť na trh a rozvíjet ji na něm. Zajímavé bude jistě i zamyšlení nad tím, do jaké míry je franšízing podnikáním budoucnosti.

Vstup na výstavu „Podnikajte s franchisingom“ je po předchozí registraci zdarma. Pořadatelem výstavy je Slovenská franchisingová asociácia.


Informace jako základ / Podstatnou součást výstavy tvoří prostor pro networking. Ten je totiž důležitou součástí správného podnikání. Díky tomu budete moci získat dostatek relevantních informací, které vám pomohou se správně rozhodnout, zda je pro vás franšízové podnikání to pravé a také zvolit ten správný koncept.

Populární na fóru

Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl na https://ideaclub.cz/slovnik-pojmu/franchising a příjde...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

2 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Návrat zahraničních značek

Franchising jako téma na Radiožurnálu :-) (cca 18:30) http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3335349#

1 komentář(e)
posledni 16.03.2015