Rostoucí prodeje franšízantů
Jen během prvních tří měsíců v roce by měly zahájit svůj provoz nové franšízové pobočky v Praze, Košicích a Bánské Bystrici. Dynamický rozvoj konceptu by pak měl probíhat v průběhu celého roku. V současné době tak probíhají jednání se zájemci o licence ve Žďáru nad Sázavou, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Trenčíně a Žilině. „Jde nám o to, abychom nalezli takové franšízové partnery, kteří budou disponovat dostatkem kapitálu potřebného ke správnému rozjezdu prodejny,“ říká Stanislav Malohlava, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Investice do franšízové pobočky Solodoor začíná cca na 700 tisících korunách. Otevření prodejny Solodoor od podepsání franšízové smlouvy je pro franšízanta poměrně rychlé. Jak Stanislav Malohlava říká, standardně je to v horizontu dvou až tří měsíců. Samozřejmě vše závisí na připravenosti budoucího partnera a také prostoru prodejny.
Franšízové pobočky, které zahájily svůj provoz v roce 2019, najdou zákazníci v Ostravě, Olomouci a slovenském Námestove. Celkem tak v současnosti v Česku působí 9 prodejen a na sousedním Slovensku dvě. Dobrou zprávou pro všechny potenciální zájemce o franšízové licence je, že za poslední rok zaznamenaly prodejny sítě Solodoor Centrum markantní růst prodejů.
Není to však jen franšízový rozvoj, na čem Solodoor Centrum pracuje. Důležitým faktorem, který ovlivňuje úspěšnost prodejen, je také šíře nabízených produktů. V poslední době síť rozšířila svou nabídku o bezpečnostní dveře značky Next. A tím nekončí. „Díky významné akvizici se zaměřujeme také na doplnění nabídky prodejen o program skleněných dveří a stěn. V tomto ohledu se tak vyrovnáváme konkurenci, která již skleněné dveře svým zákazníkům nabízí,“ doplňuje Stanislav Malohlava.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář