Rostoucí prodeje franšízantů
Jen během prvních tří měsíců v roce by měly zahájit svůj provoz nové franšízové pobočky v Praze, Košicích a Bánské Bystrici. Dynamický rozvoj konceptu by pak měl probíhat v průběhu celého roku. V současné době tak probíhají jednání se zájemci o licence ve Žďáru nad Sázavou, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Trenčíně a Žilině. „Jde nám o to, abychom nalezli takové franšízové partnery, kteří budou disponovat dostatkem kapitálu potřebného ke správnému rozjezdu prodejny,“ říká Stanislav Malohlava, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Investice do franšízové pobočky Solodoor začíná cca na 700 tisících korunách. Otevření prodejny Solodoor od podepsání franšízové smlouvy je pro franšízanta poměrně rychlé. Jak Stanislav Malohlava říká, standardně je to v horizontu dvou až tří měsíců. Samozřejmě vše závisí na připravenosti budoucího partnera a také prostoru prodejny.
Franšízové pobočky, které zahájily svůj provoz v roce 2019, najdou zákazníci v Ostravě, Olomouci a slovenském Námestove. Celkem tak v současnosti v Česku působí 9 prodejen a na sousedním Slovensku dvě. Dobrou zprávou pro všechny potenciální zájemce o franšízové licence je, že za poslední rok zaznamenaly prodejny sítě Solodoor Centrum markantní růst prodejů.
Není to však jen franšízový rozvoj, na čem Solodoor Centrum pracuje. Důležitým faktorem, který ovlivňuje úspěšnost prodejen, je také šíře nabízených produktů. V poslední době síť rozšířila svou nabídku o bezpečnostní dveře značky Next. A tím nekončí. „Díky významné akvizici se zaměřujeme také na doplnění nabídky prodejen o program skleněných dveří a stěn. V tomto ohledu se tak vyrovnáváme konkurenci, která již skleněné dveře svým zákazníkům nabízí,“ doplňuje Stanislav Malohlava.

PŘEČTI ČLÁNKY

ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Solodoor letos otevřel již 3 nové franšízové prodejny. Poskytovatel licence vidí prostor pro další jak u nás, tak i na Slovensku.
Franšízou Solodoor centrum doplnil Petr Konrád stávající podnikání. Svou prodejnu otevřel před rokem a půl ve Zlíně. Jak dnes vzpomíná na své začátky?
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Rozšiřování franšízové sítě Solodoor pokračuje. Poskytovatel licence může franšízantům pomoci s financováním investice.
Nejčtenější

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Tak vypadá to zajímavě. Ale radši si koupim od ověřeného dodavatele. Hodně lidí by se divilo, jaké šmejdy se prodávají. Nábytek už jen z masivu i když si...
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář