Rostoucí prodeje franšízantů
Jen během prvních tří měsíců v roce by měly zahájit svůj provoz nové franšízové pobočky v Praze, Košicích a Bánské Bystrici. Dynamický rozvoj konceptu by pak měl probíhat v průběhu celého roku. V současné době tak probíhají jednání se zájemci o licence ve Žďáru nad Sázavou, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Trenčíně a Žilině. „Jde nám o to, abychom nalezli takové franšízové partnery, kteří budou disponovat dostatkem kapitálu potřebného ke správnému rozjezdu prodejny,“ říká Stanislav Malohlava, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Investice do franšízové pobočky Solodoor začíná cca na 700 tisících korunách. Otevření prodejny Solodoor od podepsání franšízové smlouvy je pro franšízanta poměrně rychlé. Jak Stanislav Malohlava říká, standardně je to v horizontu dvou až tří měsíců. Samozřejmě vše závisí na připravenosti budoucího partnera a také prostoru prodejny.
Franšízové pobočky, které zahájily svůj provoz v roce 2019, najdou zákazníci v Ostravě, Olomouci a slovenském Námestove. Celkem tak v současnosti v Česku působí 9 prodejen a na sousedním Slovensku dvě. Dobrou zprávou pro všechny potenciální zájemce o franšízové licence je, že za poslední rok zaznamenaly prodejny sítě Solodoor Centrum markantní růst prodejů.
Není to však jen franšízový rozvoj, na čem Solodoor Centrum pracuje. Důležitým faktorem, který ovlivňuje úspěšnost prodejen, je také šíře nabízených produktů. V poslední době síť rozšířila svou nabídku o bezpečnostní dveře značky Next. A tím nekončí. „Díky významné akvizici se zaměřujeme také na doplnění nabídky prodejen o program skleněných dveří a stěn. V tomto ohledu se tak vyrovnáváme konkurenci, která již skleněné dveře svým zákazníkům nabízí,“ doplňuje Stanislav Malohlava.

PŘEČTI ČLÁNKY

Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
„Svou prodejnu Solodoor jsem otevřela v březnu. Pak přišel koronavirus a vládní opatření. I přesto se mi podařilo úspěšně byznys rozjet," prozrazuje franšízantka Linda Andrlová.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Tak vypadá to zajímavě. Ale radši si koupim od ověřeného dodavatele. Hodně lidí by se divilo, jaké šmejdy se prodávají. Nábytek už jen z masivu i když si...
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář