Retail Summit 2020 za dveřmi

Inovace jako hybná síla / „New retail“ vzniká zejména díky inovativním technologiím – Retail Summit 2020 proto věnuje značnou pozornost i tomu, jaká jsou nejnovější technologická řešení a jak je úspěšně implementovat při celkové digitalizaci firem. Svoje řešení představí řada společností v čele s Microsoft a O2, kteří kromě aktivní účasti v programu ukážou řadu revolučních novinek „naživo“ ve svých expozicích.
Středa
15.01.2020
Na začátku února v Praze proběhne 26. ročník obchodní konference Retail Summit 2020. Soustředí se na to, jak uspět v novém maloobchodním ekosystému.
 

Od pondělí 3. do středy 5. února se v pražském Clarion Congress Hotelu představí více než 120 vrcholových zástupců kamenného obchodu i e-Commerce, expertů i významných dodavatelů zboží a technologií pro maloobchod. Společně tak budou diskutovat nad tím, kam se v současné době ubírá nejen tuzemský maloobchodní trh, a to vzhledem ke změnám, kterými v posledních letech díky novým technologiím prochází. Přináší tak nejen celou řadu výzev a příležitostí pro ty, co jsou na nastalé změny připraveni, ale také i riziko, že se v něm někteří, na změnu nepřipravení, hráči přestanou orientovat.

Pojmy „new retail“ a ekosystém vysvětlí v úvodu Retail Summitu 2020 Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. S globálními trendy rozvoje účastníky seznámí mimo jiné autoři série analýz „Pravda o obchodě“ Harjot Singh a Rodney Collins z komunikační skupiny McCann Worldgroup. O rozruch v kongresovém sále se pak nepochybně postará předseda výkonného výboru sdružení evropských internetových obchodů Ecommerce Europe Wijnand Jongen. Nedávno totiž vydal knihu s provokativním názvem „Konec nakupování on-line: budoucnost obchodu v propojeném světě“, která velmi plasticky popisuje koncepci „nového retailu“. Program obohatí i analýzy spotřebitelů, prezentované odborníky na výzkum ze společností Euromonitor, GfK a Nielsen. Strategické aspekty fungování firem v novém maloobchodním ekosystému z různých úhlů pohledu zdůrazní zástupci poradenských firem Boston Consulting Group, Deloitte a EY.

Tradičně se jisté velkému zájmu budou těšit prezentace vrcholových manažerů obchodních a výrobních firem. Retail Summit 2020 pozval do svého programu pestrou paletu řečníků ze společností, které jsou podle řady signálů na dobré cestě uspět v novém maloobchodním ekosystému.Své názory představí vysoce inovativní hráči na trhu jako jsou například Tomáš Havryluk z Alza.cz, Tomáš Čupr z Rohlíku, Igor Matejov z Mall Group) a za Pilulka.cz Michal Hanáček. Vystoupí ovšem také řada zástupců kamenných řetězců, kteří dokážou, že si umí i v novém retailovém ekosystému udržet či dokonce posílit své pozice. Do celkové strategické diskuse tak přispějí například Kateřina Harris a Petr Pavlík za síť Albert, Alena Střížová za dm drogerie markt, Luboš Korbelář z lékáren Dr.Max či Petr Chmelař z obchodní sítě Globus.

Velmi významnou roli v právě se vytvářejícím ekosystému budoucnosti budou hrát i výrobci, zejména pak ti značkoví. Svoji vizi na Retail Summitu 2020 představí ti nejpovolanější z nich, jako jsou Jannis Samaras (Kofola), Michaela Franeková (Unilever), Roman Trzaskalik (Plzeňský Prazdroj) či Tomáš Hejkal (Stock). V programu se však uplatní i malí, nezávislí dodavatelé, kteří již nyní nacházejí své pevné místo na trhu – jako například Martin Dokoupil z Tierra Verde a Kateřina Urbánková ze svazu ekologických zemědělců PRO-BIO.

Mediálním partnerem akce je i portál Franchising.cz.


Franšízy mezi nejlepšími / Součástí Retail Summitu je tradičně vyhlášení také výsledků ankety Mastercard Obchodník roku. V ní se na předních místech často umisťují i franšízové koncepty, jako např. Ikea, Benzina, Yves Rocher nebo Teta drogerie.

Populární na fóru

Připravte se na franšízu

Nabízím vám jedinou finanční půjčku od přímého investora od 50 000 do 50 000 000 Kč. Tato nabídka platí pro celou Českou republiku a pro všechny občany....

1 komentář(e)
posledni 20.05.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl na https://ideaclub.cz/slovnik-pojmu/franchising a příjde...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017