Nové služby vydělávají i franšízantům
Pobočková síť českého franšízového konceptu zaměřeného na poskytování služeb v oblasti zdravého a systémového stravování je na tuzemském trhu poměrně hustá. Podle její majitelky Lucie Volfové však stále existuje příležitost pro zájemce o podnikání v tomto oboru, který stále nabírá mezi koncovými zákazníky na popularitě. „Co se týče České republiky jsou místa, která nejsme schopni v rámci rozvozové trasy uspokojit, například Karlovy Vary, Teplice, Most, Louny, Velké Meziříčí a jiná menší okolní města,“ prozrazuje Volfová s tím, že dostatek prostoru, kde lze franšízovou pobočku otevřít, je také na Slovensku, v Německu a Polsku.
Cena licence závisí na velikosti regionu, v němž plánuje budoucí franšízant podnikat. Pohybuje se tak v rozmezí od 150 do 250 tisíc Kč. Průběžné měsíční poplatky, které pak franšízový partner v průběhu spolupráce hradí, činí 1000 až 10 tisíc Kč, maximálně však 1 % z obratu franšízanta. Konečná částka je stanovena na základě počtu zákazníků franšízanta za měsíc. Celková výše investice do otevření franšízové provozovny pak závisí na velikosti projektu, na kterém se zájemce o licenci s jejím poskytovatelem dohodnou.
Na přání zákazníků
Dobrou zprávou pro potenciální zájemci o licence je fakt, že podle vedení společnosti lze v celorepublikovém měřítku pozorovat každoroční nárůst zákazníků Fitness Food Menu. Také to motivovalo tvůrce konceptu k dalšímu rozšiřování nabídky služeb, a to na základě potřeb a přání zákazníků. Díky tomu vznikly nové programy jako například Low Carb nebo Muscle. Tým Fitness Food Menu se také začal více zaměřovat na moderní jídelníčky, které nutriční poradci sestavují na základě moderních, zahraničních trendů stravování.
V obohacování nabídky, se kterou mohou franšízanti Fitness Food Menu oslovovat své potenciální klienty, chce vedení konceptu pokračovat i v letošním roce. „Naším cílem je neustále zlepšovat kvalitu našich produktů, zahrnout do nich nové moderní suroviny, nové produkty přímo z naší výroby, které se budou řadit do sekce výživových doplňků, zařadit nové programy zaměřující se také na děti, kde toto uvítají především ženy z řad našich zákazníků. Chceme také díky plánovanému marketingu zajistit osvětu ohledně zdravého životního stylu s co největším dosahem, tedy tak, abychom širokou veřejnost zasvětili do světa zdraví a krásy s FFMENU pomocí našich seminářů,“ prozrazuje Lucie Volfová s tím, že prostřednictvím seminářů mohou případné zákazníky oslovit také ve svých regionech, a to ve spolupráci s centrálou.
Další novinkou pro rok 2020 pak je rozšíření portfolia o nabídku zdravých cateringů. Ta míří za celou širokou veřejností. Firma je v současné době schopna zajistit catering až pro 300 lidí. Také tento „produkt“ mohou svým zákazníkům nabízet i sami franšízanti. Případnou objednávku pak předá franšízorovi, který se pak o její vyřízení postará. Pro franšízanty jsou tak tyto služby další možností, jak zvětšit své portfolio nabízených služeb, a tedy i potenciál zvýšení příjmů.
Sázka na propagaci / „Naším cílem je kapacitně naplnit všechny naše výrobny na maximum. Proto poprvé za naše působení na trhu chceme masivně podpořit marketingově a posílit tak celkový brand značky. Například našimi produkty na benzinových pumpách. Stali jsme se také hlavními partnery v projektu Proměna v Praze, která si chystá v březnu tohoto roku, kde jako Fitness Food Menu budeme účastníkům zajišťovat kompletní stravovací program,“ říká Lucie Volfová, majitelka Fitness Food Menu. PŘEČTI ČLÁNKY
Restart gastroprovozů díky novému směru
/31.01.2022
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Česká republika každoročně rozděluje miliardy korun z evropských a národních programů. Jakou podporu lze získat pro franšízové podnikání?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.