Nová značka, nový byznys
Nový koncept Nutriadapt přináší novou metodu, jejímž prostřednictvím výživoví poradci pomáhají klientům účinně řídit jejich hmotnost. „Naše metoda výživového poradenství se skládá ze tří na sebe navazujících kroků. V prvním provádíme analýzu složení těla klienta na certifikovaném přístroji pro užití ve zdravotnictví a doporučíme mu vyšetření, která jsou vhodná, aby absolvoval. Ve druhém kroku analyzujeme získané výsledky z vyšetřeních a pro klienta připravíme řešení, jak co nejefektivněji dosáhnout stanoveného cíle,“ říká jednatelka Nutriadapt Marta Nosková s tím, že v případě dlouhodobé spolupráce dojde v posledním kroku ke zpracování osobního výživového plánu a gramážové kuchařky uzpůsobené na míru a zohledňující klientovi individuální potřeby. Cílem je, aby se klient naučil stravovat běžně dostupnými potravinami, nikoliv náhražkami stravy, což není trvalé řešení.
Uvedení nového konceptu a nové značky na trh s sebou nese jisté obavy, zda se služba a metoda setká s ryze pozitivním přijetím. To však nebyl případ franšízantů ze Světa zdraví, kterým byl jako prvním nový koncept Nutriadapt představen. Každému franšízovému partnerovi byla totiž nabídnuta možnost stát se součástí nové značky. „Velmi nás potěšilo, že nový koncept se většině zalíbil od prvního okamžiku a 100 % z nich projevilo zájem přejít na spolupráci s novou společností a značkou. Nový systém práce jim dává širší možnosti, tedy být ještě více profesionální, reagovat na individuální potřeby klientů a nabízet jim nejvhodnější řešení pro jejich situaci a stav,“ doplňuje Marta Nosková.
Nová nebo zavedená poradna
Výsledkem toho tak je fakt, že po několika týdnech fungování celého konceptu, pod hlavičkou Nutriadapt funguje více jak 70 franšízových poraden v Česku, Polsku a na Slovensku. Navíc dalších 13 poraden provozuje poskytovatel licence sám jako vlastní. Mohlo by se zdát, že takto rozšířená síť již nemá ambici dále expandovat. Opak je však pravdou. Podle Marty Noskové je jak v tuzemsku, tak i na zahraničních trzích stále prostor pro otevírání dalších poboček. Cílem značky totiž je poskytovat služby co nejširšímu okruhu veřejnosti. Také proto hledá pro spolupráci podnikatele, kteří mají blízko k oboru, ve kterém Nutriadapt působí, a mají obchodní zkušenosti a elán pustit se do nového byznysu. Mají možnost buď vybudovat vlastní, nebo od franšízora odkoupit jednu, či více z 13 již existujících a zavedených poraden v Česku.
Vstupní investice při otevření nové poradny Nutriadapt Weight Management Clinic se obvykle pohybuje v rozmezí od 400 do 600 tisíc Kč. Konečná výše závisí na velikosti pobočky a zahrnuje případné potřebné malé stavební úpravy a také náklady spojené s pořízením potřebného vybavení včetně přístrojů, základní vstupní zaškolení personálu do 90 dnů od podpisu smlouvy zdarma, kompletní know-how, pomoc obchodního manažera, zajištění dodavatelů a manuál potřebný pro otevření a provozování poradny. Franšízový poplatek činí 30 až 150 tisíc Kč podle velikosti lokality, ve které chce franšízový partner podnikat. Jeho uhrazením získá územní exkluzivitu na vybranou oblast po dobu trvání smlouvy.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Luboš Palán je franšízantem značky Nutriadapt téměř dva roky. Jak se mu v oboru nutričního poradenství podniká?
Vedení společnosti Nutriadapt momentálně zaměstnává navazování spolupráce s velkými firmami a zdravotními pojišťovnami i rozšiřování franšízové sítě.
Kateřina Pauknerová vede 2 výživové poradny Nutriadapt Weight Management Clinic. Co vidí jako hlavní pozitiva podnikání jako franšízantky?
Franšízová síť pod značkou Nutriadapt funguje na trhu od loňského prosince. Jaký byl pro ni rok 2020 a co chystá dál?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.