Zákazníkům na dosah osobně i online
Aktuálně u nás působí 58 poraden franšízového konceptu Nutriadapt Weight Management Clinic. Meziročně jich je o čtyři méně. Ne všem franšízantům z menších měst se totiž podařilo zvládnout období pandemie COVID-19 tak, jak by si jak oni, tak i franšízor přáli. „Máme signály o tom, že jakmile se doba vrátí do normálu, většina z uzavřených poraden znovu obnoví svůj provoz. Nyní je to věcí poptávky a nabídky, která je specifická a rozdílná pro různé regiony v ČR,“ říká Marta Nosková, ředitelka společnosti Nutriadapt s tím, že klientů se uzavření poboček nedotklo. Byli přesměrování do jim blízkých poraden, případně mohli využít online služeb.
Do budoucna se dá očekávat, že počet poboček na našem trhu poroste. Zájem o licence je totiž v podstatě stejný jako před příchodem pandemie, což lze vnímat pozitivně. Stejně pozitivní je i fakt, že roste zájem o služby nejen ze strany jednotlivých klientů, ale i ze strany vedení velkých i středních firem, které dbají na zdraví svých zaměstnanců, dále pak i ze strany zdravotních pojišťoven, které si uvědomují, že nadváha a obezita je vážným zdravotním problémem.
„Spolu s trhem samozřejmě roste i konkurence a nabízená řešení. Na nás pak určitě je i břímě osvěty, neboť ne vždy, a ne všechny dostupné produkty nebo služby na trhu mohou klienty vést ke stejnému výsledku, jaké může poskytnout cesta úpravy stravovacích plánů s běžně dostupnými potravinami tak, jak má ve svém kodexu právě Nutriadapt,“ vysvětluje Marta Nosková.
Novinky na obzoru
Během lockdownů spojených s pandemií si nejen franšízanti vyzkoušeli, jaké to je poskytovat poradenské služby online. Osvědčilo se to natolik, že se staly pevnou součástí portfolia značky. Málokoho samozřejmě překvapí, že po obdobích strávených doma, se většina klientů ráda vrátila k osobním setkáním se svými poradci. Online prostředí však i nadále zůstává jednou z možností, které mohou využít, což se v dnešní době, kdy se opět vrací období karantén a izolací, jistě hodí. Vedení jde s rozšiřováním nabídky ještě dál a na rok 2022 plánuje zavedení nových služeb, které momentálně testuje.
Zájemce o licenci do podnikání pod značkou Nutriadapt investuje do otevření nové poradny částku od 400 do 600 tisíc Kč. Finální výše investice závisí na velikosti pobočky a zahrnuje případné potřebné malé stavební úpravy a také náklady spojené s pořízením potřebného vybavení včetně přístrojů, základního vstupního zaškolení personálu, které je do 90 dnů od podpisu smlouvy zdarma, kompletního know-how, pomoc obchodního manažera, zajištění dodavatelů a manuál potřebný pro otevření a provozování poradny. Franšízový poplatek činí 30 až 150 tisíc Kč podle velikosti lokality, ve které chce franšízový partner podnikat.

PŘEČTI ČLÁNKY

Kateřina Pauknerová vede 2 výživové poradny Nutriadapt Weight Management Clinic. Co vidí jako hlavní pozitiva podnikání jako franšízantky?
Franšízová síť pod značkou Nutriadapt funguje na trhu od loňského prosince. Jaký byl pro ni rok 2020 a co chystá dál?
„Telefonické a online konzultace jsme dříve vnímali jako doplňkovou službu. Uplynulé týdny však potvrdily perspektivu tohoto segmentu," říká Marta Nosková, jednatelka franšízové sítě Nutriadapt.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...