Zákazníkům na dosah osobně i online
Aktuálně u nás působí 58 poraden franšízového konceptu Nutriadapt Weight Management Clinic. Meziročně jich je o čtyři méně. Ne všem franšízantům z menších měst se totiž podařilo zvládnout období pandemie COVID-19 tak, jak by si jak oni, tak i franšízor přáli. „Máme signály o tom, že jakmile se doba vrátí do normálu, většina z uzavřených poraden znovu obnoví svůj provoz. Nyní je to věcí poptávky a nabídky, která je specifická a rozdílná pro různé regiony v ČR,“ říká Marta Nosková, ředitelka společnosti Nutriadapt s tím, že klientů se uzavření poboček nedotklo. Byli přesměrování do jim blízkých poraden, případně mohli využít online služeb.
Do budoucna se dá očekávat, že počet poboček na našem trhu poroste. Zájem o licence je totiž v podstatě stejný jako před příchodem pandemie, což lze vnímat pozitivně. Stejně pozitivní je i fakt, že roste zájem o služby nejen ze strany jednotlivých klientů, ale i ze strany vedení velkých i středních firem, které dbají na zdraví svých zaměstnanců, dále pak i ze strany zdravotních pojišťoven, které si uvědomují, že nadváha a obezita je vážným zdravotním problémem.
„Spolu s trhem samozřejmě roste i konkurence a nabízená řešení. Na nás pak určitě je i břímě osvěty, neboť ne vždy, a ne všechny dostupné produkty nebo služby na trhu mohou klienty vést ke stejnému výsledku, jaké může poskytnout cesta úpravy stravovacích plánů s běžně dostupnými potravinami tak, jak má ve svém kodexu právě Nutriadapt,“ vysvětluje Marta Nosková.
Novinky na obzoru
Během lockdownů spojených s pandemií si nejen franšízanti vyzkoušeli, jaké to je poskytovat poradenské služby online. Osvědčilo se to natolik, že se staly pevnou součástí portfolia značky. Málokoho samozřejmě překvapí, že po obdobích strávených doma, se většina klientů ráda vrátila k osobním setkáním se svými poradci. Online prostředí však i nadále zůstává jednou z možností, které mohou využít, což se v dnešní době, kdy se opět vrací období karantén a izolací, jistě hodí. Vedení jde s rozšiřováním nabídky ještě dál a na rok 2022 plánuje zavedení nových služeb, které momentálně testuje.
Zájemce o licenci do podnikání pod značkou Nutriadapt investuje do otevření nové poradny částku od 400 do 600 tisíc Kč. Finální výše investice závisí na velikosti pobočky a zahrnuje případné potřebné malé stavební úpravy a také náklady spojené s pořízením potřebného vybavení včetně přístrojů, základního vstupního zaškolení personálu, které je do 90 dnů od podpisu smlouvy zdarma, kompletního know-how, pomoc obchodního manažera, zajištění dodavatelů a manuál potřebný pro otevření a provozování poradny. Franšízový poplatek činí 30 až 150 tisíc Kč podle velikosti lokality, ve které chce franšízový partner podnikat.

PŘEČTI ČLÁNKY

Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Luboš Palán je franšízantem značky Nutriadapt téměř dva roky. Jak se mu v oboru nutričního poradenství podniká?
Kateřina Pauknerová vede 2 výživové poradny Nutriadapt Weight Management Clinic. Co vidí jako hlavní pozitiva podnikání jako franšízantky?
Franšízová síť pod značkou Nutriadapt funguje na trhu od loňského prosince. Jaký byl pro ni rok 2020 a co chystá dál?
„Telefonické a online konzultace jsme dříve vnímali jako doplňkovou službu. Uplynulé týdny však potvrdily perspektivu tohoto segmentu," říká Marta Nosková, jednatelka franšízové sítě Nutriadapt.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.