Byznys zaměřený na děti
Během letošního roku chce vedení franšízového systému Coccodrillo dále rozšířit svou síť prodejen s dětským oblečením. V Česku i na Slovensku by rádo otevřelo minimálně tři nové pobočky. Na tom nic nemění ani momentální situace ohledně vládních nařízení, která uzavřela všechny obchody zákazníkům. Své místo by měly nové prodejny najít na zajímavých místech ve městech s více jak 20 tisíci obyvateli. Atraktivními lokalitami jsou však i města s nižším počtem obyvatel, která se mohou pyšnit čilým turistickým ruchem.
V současné době se všechny obchody značky Coccodrillo na českém trhu připravují na znovuotevření, ke kterému by dle plánu vlády mělo dojít v pondělí 27. dubna. Plán na otevření obchodů na Slovensku představí tamní vláda během týdne od 20. do 26. dubna. „Naše obchody jsou plně zásobené novou kolekcí zboží a franšízanti se postupně vybavují i potřebnou dezinfekcí a ochrannými prostředky tak, aby splnili všechny hygienické podmínky, které vláda nastavila. Výdaje s tím spojené jim jako centrála proplácíme,“ říká manažerka franšízových prodejen Coccodrillo pro Českou republiku a Slovensko Renáta Kubáňová. A dodává, že pro zákazníky jsou kromě nové řady oblečení připraveny i zajímavé akce, což by také mohlo pomoci franšízantům s vynahrazením ztrát, ke kterým kvůli uzavření prodejen došlo.
Rozšíření i díky konkurenci
Plány na další expanzi navazují na poměrně úspěšný rok 2019, který zvláště v Česku značka dětského oblečení zažila. Podařilo se jí totiž otevřít 4 nové prodejny, a to v Českých Budějovicích, pražském OC Šestka, benešovském OC Greenpark a břeclavském OC Břeclove. „Na sousedním Slovensku jsme se soustředili na budování značky a také na přípravu nových franšízových prodejen, které by brzy měly zahájit provoz,“ prozrazuje Renáta Kubáňová s tím, že na otevření je téměř připraven obchod v Čadci, finišují také přípravy v prodejně v Michalovcích. Otevření nové bratislavské pobočky, které bylo naplánováno na letošní duben se zatím odsouvá. Podle Renaty Kubáňové by však neměl být problém ji otevřít na začátku července.
Na českém trhu by rozšiřování pobočkové sítě Coccodrillo mělo napomoci i to, že značka přebírá obchody po konkurenci, která náš trh opustila. Jde o značku dětského oblečení 5.10.15, které se nepodařilo vytvořit si v tuzemsku silnou pozici. Již dnes je jasné, že jeden z obchodů, který pod touto značkou fungoval se přemění na franšízovou pobočku Coccodrillo.
Vztah ke značce i k dětem
A jací jsou franšízanti Coccodrillo? Jak Renáta Kubáňová upozorňuje, vyloženého investora mezi nimi nenajdeme. Franšízovou licenci tohoto konceptu si pořizují zejména lidé, kteří chtějí na prodejně osobně fungovat. Jsou připraveni stát se tváří značky, tváří, kterou budou znát všichni zákazníci stejně tak, jako oni budou znát je. Náhoda tomu chtěla, že všichni současní franšízanti, kteří v síti působí, jsou rodiče, nikdo z nich není bezdětný. Možná proto je jejich vztah ke značce Coccodrillo srdeční záležitostí.
Pozitivní zprávou pro všechny potenciální zájemce o pořízení franšízové licence této sítě obchodů je fakt, že její franšízanti nemají problém s hledáním zaměstnanců. A to i v době, kdy si celá řada firem stěžovala na nedostatek lidí na pracovním trhu. Tím, že franšízanti Coccodrillo jsou zvyklí pracovat za pultem svých obchodů, jsou schopni své zkušenosti předat i svým zaměstnancům. A navíc, čas od času se stává, že do svého byznysu zapojí i svoji rodinu a ze svého franšízového podnikání tak udělají rodinný byznys. A ten je často odolnější v dobách krize, jako je ta, která momentálně ve světě nastala.
PŘEČTI ČLÁNKY
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz