Bubbles v číslech / Na tuzemském trhu působí Bubbles od října roku 2019, kdy otevřela první pobočku v pražských Stodůlkách. Momentálně na území Prahy fungují 3 prádelny této značky. Na domácím maďarském trhu funguje více jak 50 poboček, téměř polovina je řízena franšízanty.
pondělí
29.06.2020
Posílit pozici na trhu prádelen chce značka Bubbles. Franšízanty hledá pro nové pobočky, nabízí i možnost získat master-licenci pro celou ČR a převzít již 3 fungující.
 

Původem maďarský koncept chce svou síť v Česku rozšířit ve městech s minimálně 20 tisíci obyvateli. V současné době u nás fungují čtyři samoobslužné prádelny Bubbles Laundry a všechny se nachází v Praze. I zde je pak potenciál pro otevření dalších v režii franšízových partnerů. Kromě toho, že majitelé konceptu hledají franšízanty, nabízí zájemcům také možnost pořídit si master-franšízovou licenci, která by jejímu držiteli dávala právo na rozvoj sítě na celém našem území.

Za vznikem sítě samoobslužných prádelen Bubbles stojí Gábor Megyeri, který se inspiroval v zahraničí, kde viděl, jak podobné systémy fungují. Právě proto se ho rozhodl vytvořit i na domácím maďarském trhu. „Po otevření první pobočky v roce 2009 jsem v ní strávil velké množství času, během nějž jsem získával zpětnou vazbu od zákazníků. Ta byla natolik dobrá, že mne přiměla k vytvoření sítě ve spolupráci s investorem a následně i k vybudování franšízového konceptu,“ říká Gábor Megyeri.

Větší zodpovědnost, větší zisk

Jak již bylo řečeno, kromě zakoupení jednotlivých franšízových licencí, nabízí vedení Bubbles možnost získat master-licenci pro celou Českou republiku. Ta zahrnuje převzetí již provozovaných jednotek v Česku. V tomto případě není účtován poplatek za master-franšízu. Smlouva s master-franšízantem je uzavírána na 10 let. Její podpis mu umožňuje dále prodávat franšízové single licence, což i jemu bude tvořit určitou část příjmů. Získané poplatky od franšízantů se totiž budou dělit mezi něj a poskytovatele master-franšízové licence, stejné to bude s poplatkem marketingovým. Mezi další zdroje příjmu master-franšízanta sdílení nákladů na stroje či poplatky za poskytování služeb v oblasti údržby. Jeho povinností pak je poskytovat franšízantům marketingovou podporu, školení a další služby.

Zájemce o otevření jedné franšízové pobočky se musí připravit na investici ve výši zhruba 2 miliony Kč. V rámci toho získá přístup k technologiím a know-how celého konceptu. Výhodou je, že pobočky fungují jako samoobslužné prádelny, s čímž souvisí i nízké personální náklady. Pro provozovny je třeba mít k dispozici prostor o velikosti minimálně 70 m2. Na město, ve kterém se franšízant rozhodne podnikat, získá územní exkluzivitu.


Cíle zájmu / V současné době hledá franšízový koncept Bubbles partnery například ve městech jako jsou Karlovy Vary, Ostrava, Brno, Plzeň nebo Český Krumlov. Franšízanti mohou svůj byznys rozjet i na území našeho hlavního města.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014