Makro ČR inovuje
Nový koncept navazuje již na dřívější spuštění e-shopu pro zákazníky sítě Můj obchod a doplňuje tak modernizaci maloobchodní sítě zaštítěné společností Makro ČR. Tu společnost začala rozvíjet v roce 2012. Aktuálně je součástí aliance Můj obchod téměř 500 prodejen z celé České republiky.
„Partnerský projekt Můj obchod již osm let pomáhá majitelům menších prodejen komplexním balíčkem služeb a podpory. Aktuálně jsme se kromě spuštění e-shopu rozhodli oživit především vizuální identitu tohoto projektu. Zmodernizovanou podobu obchodů testujeme v prodejně na náměstí Míru v Praze, a pokud bude tento koncept úspěšný, postupně jej plánujeme rozšířit,“ komentuje Miroslav Pácl, ředitel franšízové sítě. Podle dostupných informací chce společnost zmodernizovat do dvou let až polovinu stávající sítě.
V rámci úprav byly zavedeny i zákaznicky atraktivní inovace jako třeba dopékání pečiva, možnost koupit si kávu s sebou nebo třeba e-shop, přes který si mohou zákazníci potraviny objednat a následně vyzvednout již připravené na pobočce. Cílem společnosti je tak dostat prodejny tohoto brandu blíže zákazníkům. Díky modernizaci mají prodejny pod značkou Můj Obchod také širší výběr zboží a komplexnější sortiment.

PŘEČTI ČLÁNKY

Síť prodejen tabáku a tisku Traficon chce letos otevřít 10 prodejen v novém designu. Renovací projdou i straší pobočky provozované na bázi franšízy.
„Chceme v zahraničí najít partnery, kteří otevřou alespoň jeden vlastní obchod s kávou a čajem, a dále budou rozvíjet franšízovou síť," říká majitel konceptu Oxalis Petr Zelík.
Franšízové speciální pekařství Smajlík otevře zanedlouho novou provozovnu. Co rozhodlo o tom, že ji centrála otevře ve vlastní režii?
Síť prodejen Žabka chce se svými novými pobočkami dál expandovat mimo Prahu a Středočeský kraj.
Speciální pekařství Smajlík se rozrůstají. Franšízové pobočky najdou zákazníci již i v Ostravě a v Praze.
Nejčtenější

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!