Rozšířili jsme aktivity poboček

Aktivita a nasazení / „Uchazeči o licenci Quickwash musí být připraveni věnovat svému byznysu čas i energii. Nejvíce úsilí si žádá počáteční fáze před samotným otevřením provozovny, ale i potom je potřeba, aby se franšízant o prádelnu staral a věnoval jí určitý, i když třeba minimální čas," upřesňuje Tomáš Drga, majitel sítě samoobslužných prádelen Quickwash.
Úterý
01.09.2020
„Koronavirová krize nás přiměla obohatit nabídku služeb. Spustili jsme „Praní s dovážkou“ a nový web prádelna online,“ říká Tomáš Drga, majitel franšízové sítě Quickwash.
 

Jak se konceptu Quickwash na tuzemském trhu daří?
Musím přiznat, že stejně jako většinu odvětví ekonomiky, i náš obor byl v letošním roce kvůli pandemii Covid 19 citelně zasažen, a to jak činnost stávajících poboček, tak také rozvoj a výstavba nových provozoven. Přes všechny tyto nepříznivé vlivy jsme v květnu otevřeli nové prádelny Quickwash ve Frýdku-Místku a v Mariánských Lázních.

Jak opatření vlády ovlivnila Váš byznys a také Vašich franšízových partnerů?
Samozřejmě, stejně jako mnoho dalších odvětví, i náš se situace velmi nepříznivě dotkla.  V důsledku nařízení vlády musely být naše pobočky od 18. března do 27.dubna uzavřeny. Toto uzavření se pochopitelně citelně projeví v příjmech všech poboček.

Jaké kroky jste přijali, abyste mohli spolu s franšízovými partnery i nadále obsluhovat své zákazníky a klienty?
Abychom alespoň částečně kompenzovali uzavření našich poboček pro samoobslužné praní, snažili jsme se v našich vlastních i licenčních provozovnách nabízet službu praní a sušení „přes okénko“, což v praxi vypadalo tak, že jsme prádlo převzali přede dveřmi provozovny, vyprali, vysušili, vydezinfikovali a přede dveřmi zase v domluvený čas vydali zákazníkovi. Zájem o tuto službu byl však poměrně malý, zřejmě z důvodu, že lidé měli obavy vůbec vycházet z domova. Ale krize nám paradoxně pomohla i v rozvoji některých nových aktivit. Spustili jsme například novou službu „Praní s dovážkou“ a k tomu jsme vytvořili nový web pradelna-on-line. Tato služba zatím funguje v Praze, Ostravě a Plzni.

Trh samoobslužných prádelen je podle mého názoru čím dál více konkurenční. Jaké jsou Vaše další plány expanze? O jaké lokality máte momentálně největší zájem?
Máte pravdu, trh samoobslužných prádelen je čím dál více konkurenční. Ale vzrůstající konkurenci se neubrání žádný úspěšný podnikatelský záměr. Na našem trhu stále vidím potenciál, i když tempo rozšiřování naší sítě zřejmě v letošním a příštím roce zpomalí. Podle mého názoru se potenciál přesouvá z metropolí do menších měst, zejména do těch, které leží v turisticky atraktivních oblastech.

Je teď ten správný čas, kdy Vás mohou kontaktovat zájemci o licenci? Jak dlouhou trvá, po podpisu smlouvy, rozjetí franšízové pobočky?
Určitě, stále je ten správný čas pro rozhovory s novými zájemci. Příprava projektu každé nové pobočky nějakou dobu trvá a analýza dané lokality také zabere nějaký čas. Doba od podpisu smlouvy do otevření pobočky může být různá, ale obecně je nutno počítat minimálně se třemi měsíci. Novému držiteli licence vždy se vším pomůžeme, ale nakonec záleží hlavně na něm, jak rychle si vyřídí nezbytná povolení a připraví prostory k instalaci strojů a následnému otevření.


Po celé zemi / V současné době najdeme na českém trhu 20 poboček Quickwash. Mimo velká města mají úspěchu i v těch menších jako například Kolín, Louny nebo Beroun.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014