Otevřené dveře do byznysu
Franšízové pobočky prodejní sítě Solodoor Centrum rostou i v době, kdy se řadě podnikatelů vlivem stávající situace moc nedaří. Dobře jsou však na tom i ty, které rozjely své fungování letos na jaře. Franšízorovi se totiž povedlo i v čase vládních omezení spojených s bojem proti pandemii Covid-19 otevřít prodejny jak v Česku, tak na sousedním Slovensku. Zákazníci je najdou v Praze-Michli, Košicích a Bánské Bystrici.
„Všechny tyto tři pobočky se na trhu velmi rychle etablovaly. I v jejich případě se tak potvrdilo, že když se sejde dobrý partner s dobře nastaveným franšízovým konceptem, funguje to – krize, nekrize,“ říká ředitel společnosti Solodoor Centrum Stanislav Malohlava s tím, že meziročně zaznamenala síť 22% nárůst prodejů a lze očekávat, že k jejich zvyšování bude docházet i nadále.
Více výrobků, větší byznys
Důvodem je mimo jiné i fakt, že značka Solodoor v poslední době masivně investovala do výroby a technologií, což vyvrcholí letos na podzim. Franšízanti se tak budou moci opřít o silného dodavatele, který díky nejmodernější, technologiím, které jsou v Česku a na Slovensku dostupné, výrazně zrychlí výrobu. A právě to, by se mělo odrazit i v úspěších franšízových partnerů. „Velice pozitivně se na výsledcích našich franšíz projevilo rozšíření našeho portfolia a začlenění českých bezpečnostních dveří NEXT do nabídky prodejen, a tím i rozšíření možností pro naše zákazníky,“ doplňuje Malohlava.
A to je dobrá zpráva i pro podnikatele, kteří by chtěli rozjet svůj byznys v této oblasti. Solodoor totiž stále na českém a slovenském trhu vidí potenciál dalšího rozšiřování konceptu. Také v současné době probíhají jednání o navázání franšízové spolupráce s dalšími potenciálními partnery a vedení společnosti je připraveno rozjet další.
Značka Solodoor:
- tradiční český výrobce interiérových dveří a zárubní
- rozvoj prostřednictvím franšízingu od roku 2014
- investice franšízanta do prodejny cca 500 tisíc Kč

PŘEČTI ČLÁNKY

ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Franšízou Solodoor centrum doplnil Petr Konrád stávající podnikání. Svou prodejnu otevřel před rokem a půl ve Zlíně. Jak dnes vzpomíná na své začátky?
Nařízení vlády budou ještě nějakou chvíli ovlivňovat byznys v Česku. Franšízy tak hledají nové cesty k zákazníkům. Mohou se jim hodit i do budoucna?
V roce 2019 otevřela franšízová síť Solodoor Centrum 3 nové prodejny. Rozšiřovat své zastoupení v Česku a na Slovensku bude i letos.
Rozšiřování franšízové sítě Solodoor pokračuje. Poskytovatel licence může franšízantům pomoci s financováním investice.
Nejčtenější

Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Školení je jednou z nejdůležitějších součástí franšízového balíčku. Noví franšízanti by se díky němu měli naučit, jak úspěšně podnikat pod zavedenou značkou.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Tak vypadá to zajímavě. Ale radši si koupim od ověřeného dodavatele. Hodně lidí by se divilo, jaké šmejdy se prodávají. Nábytek už jen z masivu i když si...
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář