Nový look / Solodoor Centrum věnuje pozornost také zatraktivnění prodejních prostor poboček. Nově otevírané prodejny jsou tak v atraktivnějším designu. Postupem času by redesignem měly projít i pobočky starší.
pondělí
07.09.2020
Solodoor letos otevřel již 3 nové franšízové prodejny. Poskytovatel licence vidí prostor pro další jak u nás, tak i na Slovensku.
 

Franšízové pobočky prodejní sítě Solodoor Centrum rostou i v době, kdy se řadě podnikatelů vlivem stávající situace moc nedaří. Dobře jsou však na tom i ty, které rozjely své fungování letos na jaře. Franšízorovi se totiž povedlo i v čase vládních omezení spojených s bojem proti pandemii Covid-19 otevřít prodejny jak v Česku, tak na sousedním Slovensku. Zákazníci je najdou v Praze-Michli, Košicích a Bánské Bystrici.

„Všechny tyto tři pobočky se na trhu velmi rychle etablovaly. I v jejich případě se tak potvrdilo, že když se sejde dobrý partner s dobře nastaveným franšízovým konceptem, funguje to – krize, nekrize,“ říká ředitel společnosti Solodoor Centrum Stanislav Malohlava s tím, že meziročně zaznamenala síť 22% nárůst prodejů a lze očekávat, že k jejich zvyšování bude docházet i nadále.

Více výrobků, větší byznys

Důvodem je mimo jiné i fakt, že značka Solodoor v poslední době masivně investovala do výroby a technologií, což vyvrcholí letos na podzim. Franšízanti se tak budou moci opřít o silného dodavatele, který díky nejmodernější, technologiím, které jsou v Česku a na Slovensku dostupné, výrazně zrychlí výrobu. A právě to, by se mělo odrazit i v úspěších franšízových partnerů. „Velice pozitivně se na výsledcích našich franšíz projevilo rozšíření našeho portfolia a začlenění českých bezpečnostních dveří NEXT do nabídky prodejen, a tím i rozšíření možností pro naše zákazníky,“ doplňuje Malohlava.

A to je dobrá zpráva i pro podnikatele, kteří by chtěli rozjet svůj byznys v této oblasti. Solodoor totiž stále na českém a slovenském trhu vidí potenciál dalšího rozšiřování konceptu. Také v současné době probíhají jednání o navázání franšízové spolupráce s dalšími potenciálními partnery a vedení společnosti je připraveno rozjet další.


Značka Solodoor:

  • tradiční český výrobce interiérových dveří a zárubní
  • rozvoj prostřednictvím franšízingu od roku 2014
  • investice franšízanta do prodejny cca 500 tisíc Kč

Podpora v krizi / Aby svým franšízovým partnerům franšízor pomohl restartovat jejich byznys po nuceném uzavření poboček, spustil od května do konce srpna exkluzivně pro ně akci 2+1. Jejím cílem bylo hlavně oživit zájem zákazníků a podpořit prodeje franšízantů po ráně, která zasáhla celou českou i slovenskou ekonomiku.