V dobrém i ve zlém
Pro poskytovatele franšízových licencí je vždy velmi důležité najít takové franšízové partnery, kteří správně zapadnou do celé sítě. Praxe je taková, že podpisu franšízové smlouvy předchází řada osobních setkání, během kterých se probírají nejen podmínky franšízové spolupráce, ale zároveň obě strany zjišťují, zda se jim bude dobře spolupracovat i lidsky. Letošní jaro však i v tomto přineslo změnu, a proto bylo potřeba se přizpůsobit. Pro některé franšízory to znamenalo přerušit aktivní jednání se zájemci o jejich licence, jiné to však neodradilo.
„Již před vypuknutím problémů spojených s pandemií COVID-19 jsme byli v kontaktu s kandidátkou na franšízantku z Plzeňského kraje Ivou Černou. Sice jsme měli naplánováno osobní setkání, ale kvůli vládním opatřením bylo takřka nemožné jej realizovat. A tak jsme veškeré jednání vedli na dálku online. I tak jsme totiž poznali, že Iva bude pro naši síť franšízantů přínosem a spolupráce nám bude fungovat,“ vzpomíná na jarní vyjednávání o franšíze Jana Škabradová, Operation Manager TAB Board CZ.
Rozvoj konceptu, který pomáhá majitelům malých a středních firem strategicky řídit a rozvíjet jejich byznys, však pokračuje i nyní. Během září zahajuje své působení nový franšízant pro region Brno-venkov, Blansko, Prostějov a Vyškov Tomáš Petrů a dalšího růstu se TAB Board dočkal i na sousedním Slovensku. Do týmu totiž přibyl nový Contract Facilitátor Jaroslav Krkoška, který bude působit v Žilině.
Franšízanti konceptu TAB Board pochází s různých prostředí. Většinou se jedná o zkušené konzultanty, školitele, business kouče, nebo senior manažery. Výhodou jsou pak také vlastní zkušenosti s podnikáním. Majitel franšízy TAB nemusí být odborníkem na všechna témata, které se na TABu probírají, ale měl by mít za sebou dostatečné profesní i životní zkušenosti, které bude schopen pak zúročit ve prospěch TABu, resp. jeho členů.
Značka TAB Board:
- Původ značky USA
- Zakladatel Allen Fishman
- Rok vzniku 1990, od roku 2014 v ČR
- působí v 17 zemích světa
Podnikatelé podnikatelům / Franšíza TAB je určena tomu, kdo má opravdový zájem plně využít zkušenosti z předchozí kariéry a současně chce pracovat v prestižním prostředí majitelů zajímavých firem v regionu. Úkolem franšízanta je organizace a řízení podnikatelských boardů, díky nimž jejich členové získají rady pro další rozvoj svého byznysu. PŘEČTI ČLÁNKY
Sdílení zkušeností jako byznys
/07.07.2025
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Soutěž každoročně oceňuje úspěšné franšízové koncepty, které splňují Etický kodex franšízingu. Které letos uspěly?
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.