Dobytí světa - naprogramováno

Malí i velcí studenti / Kurzy kódování jsou určeny dětem a studentům od 7 do 19 let, pečlivě rozděleným do vybraných věkových skupin. Program kurzů je připravován specializovanými programátory, kteří vybírají materiály a metody tak, aby odpovídaly schopnostem studentů v dané věkové skupině. Franšízor nyní nabízí 16 kurzů s více než 250 výukovými scénáři, které rozšiřuje a inovuje.
pondělí
28.09.2020
Franšíza Coding Giants se v nadcházejících měsících zaměří na zahraniční expanzi. V Česku hledá master-franšízanta i jednotlivé franšízanty.
 

Programovací školu pro děti s názvem Coding Giants založili v roce 2015 čtyři absolventi Fakulty elektroniky a informačních technologií Varšavské technické univerzity. Jejím cílem je vzdělávat mladé lidi, kteří znají informatiku, kteří budou v budoucnu schopni fungovat bez komplexů na moderním trhu práce. „Chceme vášní pro programování nakazit co nejvíce mladých lidí, protože věříme, že učení programování nejen rozvíjí digitální dovednosti, což přináší výhody do budoucnost, ale hlavně stimuluje rozvoj logického myšlení,“ říká Radosław Kulesza, spoluzakladatel Coding Giants.

V současné době má síť Coding Giants 113 poboček v Polsku, 51 jich je v rukách franšízantů. Mimo to funguje koncept i ve Španelsku a díky franšíze i na Slovensku. “Nadcházející měsíce se chceme věnovat především expanzi na zahraniční trhy, abychom získali nové partnery a rozvíjeli síť mimo domácí Polsko,“ doplňuje Kulesza. V České republice nabízí značka jak licence na jednotlivé školy, tak i příležitost pro zájemce o master-franšízovou licenci, která by jejímu majiteli umožnila exkluzivně rozšiřovat síť po celém našem území.

Návratnost do roka

Cena master-licence pro Českou republiku je 25 tisíc EUR. Díky ní bude master-franšízant profitovat nejen z provozu vlastních programovacích škol, ale také z vybudované sítě franšízantů a jejich poboček. Licence na 1 kódovací školu přijde na 2 400 až 6 000 EUR, a to v závislosti na velikosti území, na nějž získá franšízant exkluzivitu. Dalších zhruba 3 000 EUR musí být uchazeč o franšízu připraven investovat do zařízení a vybavení prostor školy. Počítat pak musí i s náklady na marketing. Návratnost investice se pohybuje v rozmezí od 6 do 12 měsíců.

V rámci spolupráce mohou franšízanti počítat s know-how provozování vzdělávacího zařízení. K dispozici jsou také vzdělávací materiály pro studenty a školitele, šablony dokumentů a reklamní materiály. Franšízor pomáhá svým franšízantům mimo jiné při náboru školitelů a poté je školí. Franšízanti také získají přístup k systému CRM, který usnadňuje a zrychluje zpracování vstupů, plateb a komunikaci se zákazníky.

Zájemce o franšízovou licenci by měl mít alespoň základní programovací dovednosti a také znalost IT trhu a možností vzdělávání. Vítány jsou také zkušenosti s řízením podniku a základní marketingové znalosti. Partnery hledá značka ve městech s více jak 15 tisíci obyvateli. Zájemce o licenci by měl mít k dispozici prostory v atraktivní lokalitě o velikosti minimálně 30 m2.


Podpora v úspěchu / Poskytovatel franšízové licence dává franšízovému partnerovi know-how, organizuje školení, předává licence na výukové materiály, reklamní materiály a přístup do systému CRM.