Pozice master-franšízanta / Úkolem master-franšízanta bude zabezpečení budování škol, jež se prostřednictvím speciální metodiky výuky postarají o zlepšování matematického vzdělání českých dětí. K tomu všemu bude mít k dispozici veškeré know-how. Centrála partnerovi kromě komplexní podpory poskytuje i prostor pro zavádění vlastních inovací navržených na základě jeho obchodních znalostí.
Pátek
16.10.2020
Matematika, obor, který je mnohdy žáky a studenty nenáviděn. Většinou tehdy, pokud mu nerozumí. Pomoci s tím může franšíza Mathnasium, která chce vstoupit do Česka.
 

Distanční výuka, kterou musí děti v celém Česku momentálně absolvovat, může mít zcela jistě za následek růst zájmu o mimoškolní doučování. Nejen na to se zaměřuje původem americký franšízový koncept Mathnasium. Jeho cílem je zvýšení úrovně výuky tohoto, u mnoha studentů a žáků ne vždy oblíbeného, předmětu. Aktuálně tak v Česku hledá zájemce, který by se na základě master-franšízové smlouvy postaral o jeho rozvoj na celém našem území.

Pro vedení sítě je Česká republika jednou ze zájmových zemí pro vstup, díky němuž by dosáhla stanoveného cíle, který si vytýčila. Do roku 2025 by mělo na celém světě fungovat více jak 2000 výukových center. Pomoci by s tím by jim tak měl franšízant, kterého by podle ředitele mezinárodního franšízového rozvoje sítě Mathnasium Scotta McDaniela rádi našli mezi investory, kteří mají dovednosti a obchodní znalosti potřebné k rozvoji již mezinárodně zavedené značky od nuly. Zkušenosti z oblasti vzdělávání nejsou nezbytné. Hlavní rolí master-franšízanta je rozvíjet síť center v České republice, řídit tým, který je provozuje a soustředit se na neustálé posouvání jejich byznysu vpřed.

Cena licence master-franšízové licence je pro Českou republiku stanovena na částce 300 tisíc dolarů, tedy zhruba 7,5 milionu Kč. Celkový kapitál nutný pro zahájení master-franšízové spolupráce se pak pohybuje okolo 600 tisíc dolarů (cca 15 milionů Kč) a zahrnuje i právě koupi master-franšízové licence. Je faktem, že investice je poměrně vysoká, nicméně to u master-franšíz není nic neobvyklého. Vyšší jsou totiž i zisky, kterých master-franšízant oproti klasickému franšízantovi dosahuje.

„Franšízy z oblasti mimoškolního vzdělávání jsou mezi zájemci o licence v posledních několika letech velmi oblíbené a domnívám se, že do budoucna uvidíme další růst počtu uchazečů o ně. Pravdou totiž je, že například distanční výuka, kterou naše děti musí již podruhé za poměrně krátkou dobu absolvovat, se na nich jistě nějakým způsobem podepíše. Podnikatelské koncepty, které pomohou dětem vše dohnat, zlepšit se a následně z toho těžit se mohou těšit na spokojené klienty, a tím i franšízanty,“ říká Lenka Nováková, konzultantka portálu Franchising.cz.


Dvakrát víc poboček / Od svého vzniku v roce 2012 se Mathnasium stala jednou z nejrychleji rostoucích franšíz na světě s více jak 1 000 pobočkami. Do roku 2025 chce franšízor jejich počet zdvojnásobit.