Matika ve franšíze
Distanční výuka, kterou musí děti v celém Česku momentálně absolvovat, může mít zcela jistě za následek růst zájmu o mimoškolní doučování. Nejen na to se zaměřuje původem americký franšízový koncept Mathnasium. Jeho cílem je zvýšení úrovně výuky tohoto, u mnoha studentů a žáků ne vždy oblíbeného, předmětu. Aktuálně tak v Česku hledá zájemce, který by se na základě master-franšízové smlouvy postaral o jeho rozvoj na celém našem území.
Pro vedení sítě je Česká republika jednou ze zájmových zemí pro vstup, díky němuž by dosáhla stanoveného cíle, který si vytýčila. Do roku 2025 by mělo na celém světě fungovat více jak 2000 výukových center. Pomoci by s tím by jim tak měl franšízant, kterého by podle ředitele mezinárodního franšízového rozvoje sítě Mathnasium Scotta McDaniela rádi našli mezi investory, kteří mají dovednosti a obchodní znalosti potřebné k rozvoji již mezinárodně zavedené značky od nuly. Zkušenosti z oblasti vzdělávání nejsou nezbytné. Hlavní rolí master-franšízanta je rozvíjet síť center v České republice, řídit tým, který je provozuje a soustředit se na neustálé posouvání jejich byznysu vpřed.
Cena licence master-franšízové licence je pro Českou republiku stanovena na částce 300 tisíc dolarů, tedy zhruba 7,5 milionu Kč. Celkový kapitál nutný pro zahájení master-franšízové spolupráce se pak pohybuje okolo 600 tisíc dolarů (cca 15 milionů Kč) a zahrnuje i právě koupi master-franšízové licence. Je faktem, že investice je poměrně vysoká, nicméně to u master-franšíz není nic neobvyklého. Vyšší jsou totiž i zisky, kterých master-franšízant oproti klasickému franšízantovi dosahuje.
„Franšízy z oblasti mimoškolního vzdělávání jsou mezi zájemci o licence v posledních několika letech velmi oblíbené a domnívám se, že do budoucna uvidíme další růst počtu uchazečů o ně. Pravdou totiž je, že například distanční výuka, kterou naše děti musí již podruhé za poměrně krátkou dobu absolvovat, se na nich jistě nějakým způsobem podepíše. Podnikatelské koncepty, které pomohou dětem vše dohnat, zlepšit se a následně z toho těžit se mohou těšit na spokojené klienty, a tím i franšízanty,“ říká Lenka Nováková, konzultantka portálu Franchising.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické