S franšízou do onlinu
Franšízový koncept networkingových podnikatelských klubů Business for Breakfast je založen na osobním setkávání, předávání referencí, rad, tipů i zkušeností, což příchod pandemie COVID-19 výrazně zkomplikovala. Vedení sítě, ani franšízanti však nesložili „zbraně“, scházeli se online a dál si předávali kontakty a doporučení, čímž si navzájem pomáhali dál budovat svůj byznys. Online praxe se osvědčila natolik, že dala vzniknout prvnímu online podnikatelskému klubu BforB, který startuje v polovině března.
Networking je primárně založen na osobním kontaktu, v současné době je tak třeba hledat nové cesty. „Díky všemu, co se kolem nás děje, má networking nyní další význam. Jestli jste součástí networkingového klubu nebo jakékoliv organizace, ve které jste měli možnost se s ostatními pravidelně vídat, můžete teď networking využívat k řešení nových záležitostí, které současná doba přinesla. Místo vyhledávání nových kontaktů můžete s networkingovými kolegy diskutovat témata, která právě teď řešíte. Získáte tak kromě jiného úhlu pohledu také cenné zkušenosti a mnohdy i konzultace zdarma. To je aktuálně největší přínos networkingu,“ vysvětluje hlavní důvod k otevření prvního online podnikatelského klubu Kamila Zárychtová, zakladatelka a ředitelka Business for Breakfast Česká republika.
Podpora „na dálku“
Organizace prvního online klubu je plně v režii centrály, do budoucna se však počítá, že se do nich zapojí i franšízanti sítě. „Naši franšízoví partneři mohou online kluby otevírat v rámci svých licencí. Má-li tedy franšízant licenci na pět klubů BforB a v současné době mu fungují tři, může další dva otevřít online,“ říká Kamila Zárychtová s tím, že členové stávajících klubů se po rozvolnění opatření vrátí zpět ke klasickému formátu setkávání tak, jak jsou zvyklí. Členové online klubů pak budou i nadále pokračovat „na dálku“. Platformu pro jejich organizaci si mohou franšízanti zvolit sami podle svého. Nástrojů, jejichž prostřednictvím se lze v současné době setkávat, je celá řada a je jen na nich, který z nich na základě svých zkušeností využijí.
Podle Kamily Zárychtové má online networking hned několik výhod - šetří spoustu času a maže vzdálenost. Díky tomu je možné spolupracovat v jeden čas a na jednom místě s lidmi napříč Českou republikou. Stačí si jednou za 2 týdny udělat 1,5 hodiny času na rozvoj vlastního byznysu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Pokud jde o prodej, lídrem v celosvětovém měřítku zůstává McDonald´s.