Zdraví jako příležitost pro podnikání

Zapojení do provozu / Vedení sítě UGO dává při výběru kandidátů na majitele franšízové licence přednost těm uchazečům, pro které bude provozování UGO pobočky hlavní činností.
pondělí
19.04.2021
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
 

Aktuálně provozují franšízanti 34 poboček z celkového počtu 60 provozoven UGO Freshbarů a UGO Salaterií, které tento ryze český franšízový koncept v Čechách a na Slovensku má. „Nebráníme se převodu dalších provozoven do rukou franšízových partnerů, avšak stále si chceme ponechat nějaké vlastní provozovny, abychom neztratili přímý kontakt se zákazníky, měli prostor k testování produktových novinek a zkoušení nových prodejních formátů,“ vysvětluje ředitel rozvoje společnosti UGO Trade Lukáš Prauss.

Co se budoucnosti značky UGO v Česku týká, má Lukáš Prauss jasno. Kvalitní franšízoví partneři jsou klíčoví a do budoucna budou hrát důležitou roli. Proto se vedení sítě nebrání ani možnosti převodu některých vlastních poboček do rukou franšízantů. „Troufnu si říct, že jsme schopni najít vhodnou příležitost kdekoliv v České republice pro franšízového partnera, který bude sdílet stejnou vizi jako my a bude mít chuť a odvahu v této složité době se do toho pustit s námi,“ doplňuje Prauss.

I přesto, že je aktuálně obor gastronomie zmiňován jako jeden z těch nejpostiženějších, značka UGO stále láká franšízové partnery. V minulém roce projevovali zájem o licence spíše klasičtí investoři, kteří hledali další příležitost do svých investičních portfolií. Nově se mezi zájemci o franšízy objevují ti, kteří ukončili vlastní podnikání nebo opustili zaměstnání a hledají nové možnosti, zároveň však chtějí mít v zádech jistotu silného partnera.

Nové cesty jako klíč k úspěchu

Faktem je, že současná situace zasáhla podnikání v oboru gastronomie opravdu velmi silně. Ne vždy je však nutné se na ni dívat jen jako na krizi. Představuje totiž také příležitost pro inovace. „Mě osobně povzbudila k zamyšlení, jak změnit zaběhnuté modely fungování. Mnohdy jsme totiž žili s klapkami na očích, uplatňovali stále stejné postupy a byli přesvědčeni, že to je jediný způsob vedoucí k úspěchu,“ prozrazuje Lukáš Prauss s tím, že momentálně je důležité flexibilně reagovat na změny a začít přemýšlet jinak.

Právě to je cesta, kterou značka UGO jak v Česku, tak i na Slovensku nastoupila. V současné době tak vedení konceptu pracuje na nových přístupech k prodeji svých produktů, posilování komunikace značky a její hodnoty. „UGO je na československém trhu vnímána jako nejzdravější brand z oboru gastronomie, má jednu z největších kompetencí na poli gastronomie, která dnes ani zítra neztratí na atraktivitě, a tím je zdraví. A to představuje nejen naši největší příležitost, ale také našich franšízantů,“ dodává Prauss.

Na jedné lodi

Cílem drtivé většiny franšízorů je, aby jejich franšízanti fungovali co nejlépe. Nejinak je tomu u franšízy UGO. „Snažíme se pomáhat našim partnerům, kde to je jen možné. Pomáháme finančně zvládnout toto obtížné období, aktivně zastupujeme partnery při jednání s pronajímateli a společně řešíme všechny dotační programy. Založili jsme Franšízovou radu, která spojuje zástupce franšízových partnerů UGO Salaterie i UGO Freshbarů z celého Česka a Slovenska. Chceme umožnit všem našim partnerům být součástí veškerých chystaných změn,“ dodává Prauss. Právě franšízanti jsou dnes a denně účastni každodenního provozu a mají tak okamžitou zpětnou vazbu od zákazníků, díky které se lze posouvat kupředu a hledat společně nové cesty.


Podmínky na míru / „Podmínky spolupráce se vždy snažíme přizpůsobit nejen možnostem franšízových uchazečů, ale také stádiu rozvoje samotné franšízové provozovny," říká Lukáš Prauss, Expansion Director UGO Trade.
Ing. Barbora Štanglová
Redaktorka

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015