Podnikání tváří v tvář zákazníkům
Aktivní prozákaznický přístup, obchodní duch a schopnost vést, organizovat a motivovat vlastní tým, to jsou asi ty nejdůležitější vlastnosti, které u svých franšízových partnerů pro koncept Relay hledá společnost Lagardere Travel Retail, která za ním stojí. Na druhou stranu na budoucí majitele poboček této značky nečeká žádná velká investice do rozjezdu vlastního byznysu. A to na frekventovaných místech, která mohou být příslibem zajímavých zisků.
Franšízant Relay dostane od poskytovatele licence plně vybavenou prodejnu, kterou vede podle vlastního uvážení. Jeho úkolem je pak vybudovat si tým spolupracovníků. Co se týče jeho další náplni práce, tak rozhoduje o výši objednávek, vede skladové hospodářství, dohlíží na dodržování zákonných pravidel jako je HACCP, správnost cenovek nebo odpadové hospodářství. U těchto administrativních záležitostí franšízor svým franšízantům asistuje a zajišťuje jim potřebný servis tak, aby své síly mohli směřovat hlavně na kvalitu zákaznického servisu a dostupnost zboží.
Na začátku franšízové spolupráce absolvuje budoucí majitel pobočky intenzivní školení v tréninkové pobočce Relay. Během něj se naučí vše, co mu pomůže pohodlně odstartovat svoje podnikání. Zaučí se v používání pokladního a objednávkového systému, v práci s tiskem. Seznámí se s normami a legislativními požadavky, které je třeba dodržovat. Po celou dobu spolupráce, která může po podpisu smlouvy začít prakticky ihned, je mi k dispozici oblastní manažer.
Cílem poskytovatele licence je najít takové podnikatele, kteří se budou aktivně podílet na provozu svých prodejen. Jsou to totiž oni, kdo by se měli stát jejich tváří a „partnerem“ pro své zákazníky. Z tohoto důvodu není podnikání vhodné pro klasické investory.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Partnerská síť Relay každým rokem roste. Od prosince loňského roku zahájilo provoz 6 nových poboček. Jak naskočit do podnikání s touto značkou?
V současné době cílíme s pobočkami Relay na lokality s potenciálem kupí síly jako jsou nemocnice nebo kancelářské komplexy, říká Pavel Bubník ze společnosti Lagardere Travel Retail.
Síť prodejen Relay nabízí zájemcům o licenci vždy převzetí již existující pobočky. Franšízy vznikají především na exponovaných dopravních tepnách.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!