Otevíráme obchod s uzeninou
Úspěch prodejen potravin závisí zejména na kvalitě sortimentu a u uzenin a masa to platí snad dvojnásob. Toho si je vědomo i vedení franšízového konceptu Uzenářství Chodura, které si právě na kvalitě svých produktů zakládá. I díky tomu a zájmu ze strany franšízantů se síti podařilo rozšířit své pobočky do téměř všech krajů Česka.
Uchazeči o licenci by měli být připraveni se aktivně podílet na chodu jejich obchodu. Faktem je, že provozování prodejny Uzenářství Chodura je specifické svými požadavky jednak na vybavení prodejny i jejího zázemí, i požadavky na personál prodejny. Zájemci musí počítat i s náročností sledování všech legislativních podmínek, které na prodejny s potravinami kladou všechny instituce pověřené kontrolou kvality prodeje potravin koncovému zákazníkovi.
Výběr lokality i školení personálu
Náklady spojené s rozjetím podnikání pod značkou Uzenářství Chodura se pohybují od 1,3 do 2,8 milionu Kč. Za franšízovou licenci zaplatí budoucí franšízant 300 tisíc Kč, na 1 až 2,5 milionu Kč přijde zřízení samotné pobočky. Prodejny této značky u nás najdeme jak ve velkých, tak i menších městech. Jejich úspěšnost nezávisí na tom, v jak velkém městě se nachází, ale spíše ji ovlivňuje jejich umístění.
Od svých franšízantů vedení konceptu nevyžaduje praxi v oboru ani podnikatelské zkušenosti. Centrála totiž poskytuje franšízantům pomoc v podobě štábu odborníků, kteří umí poradit s každým problémem ohledně masa i obchodu. Na začátku spolupráce pomáhá poskytovatel licence svým franšízantům s výběrem vhodné lokality. Aby kromě kvalitních produktů nabízely pobočky Uzenářství Chodura i kvalitní služby, absolvují jak franšízanti, tak i jejich zaměstnanci školení, jehož cílem je, aby si osvojili veškeré postupy nezbytné pro úspěšné fungování pobočky.
Vizitka Uzenářství Chodura
- Počet poboček v ČR: 23
- Cena franšízové licence: 300 tis. Kč
- Počáteční investice: 1 až 2,5 mil. Kč
- Rok založení značky: 1919

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
„Letité zkušenosti s franšízou v Česku chceme přetavit i do mezinárodního prostředí," říká zakladatel franšízové sítě prodejen čaje a kávy Oxalis Petr Zelík.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!