Zákazníci se do našich obchodů vrátili

Podmínky pro byznys / Největším „lákadlem“ spolupráce se značkou Coccodrillo je fakt, že není nutné investovat vysoké částky do nákupu zboží. Za zboží franšízanti zaplatí jen kauci a následně je jim vyplacena provize z jeho prodeje.
pondělí
28.03.2022
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
 

Jaký měla pandemie Covid-19 dopad na byznys značky Coccodrillo?

Covid změnil naše podnikání, protože stále více zákazníků začalo nakupovat prostřednictvím našeho internetového obchodu. Obrat na našich online kanálech roste. Výsledky za rok 2021 byly vyšší než před pandemií. Navíc jsme zjistili, že se snížila váhavost při nakupování přes internet. Lidé jsou například ochotnější využívat online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží. Stále jsme však přesvědčeni o tom, že potřebujeme síť, která je online i offline. Proto se silně zaměřujeme na omnichannel aktivity, které spojují jak tradiční, tak digitální kanály. Samotné používání online prodeje není dostatečné řešení a my vidíme velkou hodnotu v udržení našich tradičních obchodních obchodů.

Zažilo Coccodrillo po znovuotevření obchodů oživení?

Byli jsme mile překvapeni. Zákazníci se do našich prodejen vrátili. I když se netajíme tím, že to nemusí představovat konec. Ostatně, covidová situace stále silně ovlivňuje globální ekonomiku.

Dohnaly pobočky ztráty díky vánočním svátkům?

Pravdou je, že pro Coccodrillo nejsou Vánoce tou největší sezónou. Náš vrchol prodeje se obvykle odehrává na začátku školního roku. Kolem Vánoc lidé shánějí především dárky v podobě hraček, které v naší nabídce nejsou. Bez ohledu na to zahajujeme sezónní výprodej před Vánocemi, na které zákazníci vždy netrpělivě čekají, takže se o čísla v tomto období nikdy neobáváme.

Na jaké trhy se aktuálně zaměřujete? V jakých oblastech se chcete rozšiřovat?

Ve třetím čtvrtletí loňského roku rozšířila skupina Coccodrillo své působení na dvou nových trzích. A to v Moldavsku a Albánii. Kromě toho byly otevřeny dvě nové franšízové ​​prodejny na Slovensku, společnost získala také masterfranšízanta v Portugalsku. A dále pokračujeme také v rozvoji na českém trhu, kde se nám daří otevírat prodejny ve městech s více jak 20 tisíci obyvateli.


Online i offline / „Podpora omnichannel prodeje je pro nadcházející roky naším hlavním cílem. Chceme, aby naši zákazníci měli pohodlí při výrobě oděvů, a proto plánujeme optimalizovat procesy a zavádět inovativní řešení," prozrazuje Paulina Żaczyk, marketingová manažerka Coccodrillo.