Náš chléb míří do větších i menších měst

Start do milionu / Investice do franšízy Náš chléb vaše pekárna se pohybuje od 350 do 750 tisíc Kč. Konečná částka závisí na velikosti prodejny a také lokalitě, ve které se nachází. Cena licenčního poplatku je 50 tisíc Kč.
Středa
04.05.2022
Franšízová síť Náš chléb vaše pekárna se rozrůstá. Při expanzi se zaměřuje zejména na vhodné prostory a lokalitu.
 

Během března zahájily provoz tři nové prodejny tohoto rodinného pekařství. Zákazníci je naleznou v Říčanech u Prahy, České Kamenici a v Děčíně. Všechny jsou provozovány franšízorem. Cílem společnosti Náš chléb, která za konceptem stojí, je otevírání dalších provozoven. I ve spolupráci s franšízovými partnery. „V tuto chvíli máme rozjednaných několik franšíz v různých místech a s různými dispozicemi prostorů. Vždy se snažíme vyhodnotit prostory i lokalitu individuálně,“ říká Petr Adámek, specialista pro franchising značky Náš chléb, vaše pekárna.

Zájemci o licenci se mohou s jejím poskytovatelem dohodnout na dvou typech spolupráce. V rámci plné franšízy vstupuje franšízant do spolupráce s vlastním místem a IČ. Franšízor zajistí interiérový návrh, dodávky pekárenských výrobků, produktů od prověřených regionálních farmářů. Je zde možnost vlastních doplňkových produktů. V rámci spolupráce získává franšízový partner i marketingovou podporu, pravidelná školení a poradenství. Poloviční franšíza znamená, že franšízor vybaví novou pobočku a dodá potřebné zboží. Franšízant v tomto momentě pak vystupuje jako nájemce. Požadavky na místo jsou individuální a k výběru lokality vždy dochází po analýze daného místa a domluvě mezi franšízorem a franšízantem.

Na vzdálenosti záleží

Ideální lokalita pro otevření prodejny Náš chléb je frekventované místo. Prostor o velikosti minimálně 30 m2 by pak měl také disponovat výlohou. Důležitá pro volbu toho správného města, ve kterém chce budoucí franšízant podnikat, je také jeho vzdálenost od Jablonce nad Nisou. Ta by v první fázi expanze konceptu neměla být větší než 130 km. Jen tak je možné, aby franšízor mohl zajistit čerstvost a pravidelné dodávky pečiva během dne. 

Aktuálně se vedení sítě věnuje i rebrandingu stávajících poboček. Podle vyjádření Petra Adámka v současné době získají nový kabát v průměru 3 prodejny měsíčně. Vedle toho však stále dochází k vyhledání nových vhodných příležitostí pro expanzi. Ty se nabízí jak ve velkých městech, tak i těch menších.


Franšízant bez poskvrny / Uchazeč o licenci této značky by měl mít čistý trestní rejstřík, dále by měl mít chuť se učit novým věcem a dostatečný kapitál pro začátek podnikání.