Otevíráme franšízový obchod Sklizeno
Na prodej potravin vyrobených z kvalitních surovin se zaměřuje franšízová síť Sklizeno, která v loňském roce oslavil 10 let působení na trhu. Za tu dobu se rozrostla i díky franšízovým partnerům na 19 prodejen. Najdeme je v Čechách i na Moravě. Nejvíce poboček funguje v Brně a v Praze, cílem společnosti je rozšířit je i do dalších krajských měst. A právě s tím by měli pomoci i noví franšízanti.
Podnikatelé, kteří by chtěli svou budoucnost spojit s působením pod hlavičkou značky Sklizeno, si mohou vybrat ze dvou formátů provozoven. Tím prvním je Shop, který je vhodný do menších měst či rezidenčních částí těch velkých. Nabídka potravin tohoto typu provozovny pokrývá týdenní nákup pro celou rodinu s důrazem na širokou paletu čerstvého zboží, krájených salámů i sýrů. Koncept Shop and Eat, tedy obchod, kde lidé nejen nakoupí, ale mohou se i najíst, koupit si svačinu, se hodí především do center větších měst nebo obchodních center.
Investice do rozjezdu podnikání se značkou Sklizeno se pohybuje v rozmezí 2 a 3 miliony korun. Konečná výše závisí na velikosti a umístění prodejny a také na zvoleném formátu. Smlouvu s franšízanty vedení společnosti uzavírá na 10 let s možností prodloužení. Nejvhodnější lokalitou pro otevření nové prodejny je prostor ve větším městě, na frekventované ulici s vysokým počtem lokálně žijících lidí s prodejní plochou od 70 do 150 m2 a ideálně i s možností parkování před prodejnou nebo v její přímé blízkosti. Faktem totiž je, že prodejny s dobrým parkováním dosahují vyšších obratů.
Práce a podpora
Úkolem franšízanta Sklizeno je zajistit svým vedením chod prodejny podle standardů franšízora, které jsou mu předány ve formě franšízového manuálu. Na starosti pak franšízoví partneři mají kontrolu nákupu, prodeje a odpisů, stejně tak jsou zodpovědní za nábor a motivaci svých zaměstnanců. Samozřejmostí by pak pro ně měly být marketingové aktivity, které budou ve svém regionu realizovat.
S plněním výše zmíněných úkolů pomáhá franšízovým partnerům sám franšízor, a to prostřednictvím předání know-how potřebného pro úspěšné vedení obchodů. Na začátku spolupráce pomáhá poskytovatel licence budoucímu franšízantovi s výběrem vhodného místa pro jeho prodejnu, stejně tak i s návrhem její podoby. Na pomoc franšízora se mohou franšízanti spolehnout po celou dobu spolupráce, a to v nejrůznějších oblastech – od otázek spojených s každodenním provozem, přes kontakt s dodavateli až po marketingové aktivity.

PŘEČTI ČLÁNKY

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!