Český trh má velký potenciál
Jaká je historie konceptu DepilConcept? Pokud se nemýlím, na začátku jste rozjeli jiné podnikání?
Ve skutečnosti jsme začali v roce 2005 s jinou firmou s názvem BodyConcept, která nabízí širší škálu ošetření. Odtud jsme zjistili, že po depilaci je na trhu velká poptávka. Chtěli jsme této příležitosti využít, a tak jsme vytvořili DepilConcept, abychom tuto poptávku uspokojili. První pobočku jsme otevřeli v Portugalsku v roce 2008 a od té doby jsme zahájili expanzi cestou franšízingu. Někteří z našich stávajících franšízantů z franšízy BodyConcept aktivně otevřeli provozovny DepilConcept doplňující jejich stávající jednotky. Do dvou let od otevření prvního salonu jsme již byli druhou největší značkou na našem portugalském trhu.
Co vnímáte jako poslání konceptu ať už z hlediska potenciálního franšízanta, tak i zákazníků?
Upřímně řečeno, je to velmi jednoduché a snadno fungující podnikání. Je ideální pro lidi, kteří chtějí přejít na samostatnou výdělečnou činnost a dosáhnout finanční nezávislosti. Co se týče poslání, cítíme, že jím je zlepšit sebevědomí a image našich zákazníků, zajistit jim ty nejlepší výsledky, pomoci jim mít zdravou pleť bez ochlupení, aby si mohli užívat každý okamžik.
Jak to bylo se začátkem vaší zahraničí expanze?
Jednoho dne jsem odjela do Polska a viděla jsem, že tam lidé opravdu dbají na svůj osobní image, starají se o to, jak vypadají. Říkal jsem si tak, že by to pro nás byl dobrý trh. Udělal jsem si domácí úkol, abych získal správné informace o trhu, a podíval jsem se na konkurenty a franšízory, kteří už na tomto trhu působí. Kontaktoval jsem je přímo. Dva z nich měli zájem stát se našimi partnery, a tak jsme jim poslali smlouvu. Tito lidé jsou dodnes našimi současnými master franšízanty, kteří mají nyní více než 50 jednotek po celém Polsku.
Vaše cesty ale vedly dál…
Poté jsme se začali poohlížet po dalších zemích. První analýza nám ukázala na země jako Finsko, Nizozemsko a Řecko. V průběhu let se tato strategie změnila. V Polsku jsme rostli a začali jsme působit i v České republice. Přenesli jsme podnikání také do Brazílie, protože se tam mluví portugalsky. Zjistili jsme však, že navzdory tomu, že mluvíme stejným jazykem, kulturní rozdíly v podnikání jsou obrovské. Proto se naše hlavní pozornost přesunula zpět na evropský trh.
Proč je podle vás DepilConcept ve východní Evropě tak úspěšný?
Je to vlastně součást naší nové strategie, která spočívá v tom, že začneme v nepříliš velkých zemích Evropy a budeme růst, dokud se nestaneme evropskou jedničkou. Odtud budou větší země, jako je Německo, s větší pravděpodobností přijímat náš obchodní model. Naše další čtyři cílové trhy jsou Rumunsko, Maďarsko, Rakousko a Anglie. Opravdu si myslím, že časem můžeme být úspěšní ve velkých ekonomických zemích Evropy, jako je Německo, Francie a celá Velká Británie.
Změnila společnost DepilConcpet něco ve způsobu svého fungování od dob Covid-19?
Abych byl upřímný, nezměnili jsme nic – kromě samozřejmých postupů v rámci Covid-19. DepilConcept je malé místo o rozloze asi 50 metrů čtverečních. Máme recepci a dvě místnosti pro samotný výkon procedury. Na pobočce vždy odbavujeme pouze dva zákazníky najednou. Vše je předem objednané. Po loňském roce nám stoupl prodej. Nečekali jsme to, ale všichni teď pozorují zájem ze strany zákazníků větší než před pandemií.
Jaký je váš cíl ohledně další expanze?
Prodali jsme nové master-franšízové licence do České republiky, na Slovensko a do Irska. Faktem je, že tyto master-franšízové smlouvy jsme podepsali už v roce 2020. Protože však nastalo období uzavírání řady provozů, bylo pro ně velmi obtížné začít. Nyní už máme v těchto lokalitách vše připraveno a spuštěno. Naše současné trhy v Polsku, Srbsku a Portugalsku stále otevírají nové salony. Myslím, že v letošním roce jich otevřeme více. Srbsko je menší trh, ale předpokládáme, že otevřeme ještě jednu nebo dvě jednotky. A v Polsku je mým osobním cílem dosáhnout 90 nových poboček během dvou let. Letos chceme také otevřít alespoň dva z našich cílových trhů v Rumunsku, Maďarsku, Rakousku a Velké Británii.
PŘEČTI ČLÁNKY
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.
Doma v Portugalsku a také v Polsku je franšíza DepilConcept lídrem trhu. Svými kosmetickými studii chce pokrýt i Česko, říká majitel značky Alessandro Lorenso.
Franšíza Depil Concept posiluje své postavení ve východní Evropě. Otevírat depilační studia chce i u nás. Jak těžké je získat její licenci?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.