Franšíza ve svatebních šatech
Dévotion je mezinárodní značka svatebních šatů a doplňků s kořeny v České republice. Doposud se vedení společnosti soustředilo zejména na zahraniční trhy a online prodej. Nyní nastal čas rozšířit pobočkovou síť u nás. Potenciál pro úspěch zde dle majitele značky Marca Westermanna je značný. Vždyť každoročně se jen v Česku uskuteční 50 tisíc svateb a na každé z nich je nevěsta, která potřebuje šaty.
Právě svatební šaty ušité na míru každé budoucí vdané paní je to, co franšízanti tohoto brandu svým zákaznicím nabízí. „V nabídce máme přes 1500 vzorů a druhů šatů, které jsou pravidelně obměňovány dle aktuálních trendů. S Dévotion má franšízant nejlepší nabídku svatebních šatů dostupných v České republice,“ prozrazuje Westermann.
Prostor pro svatební šaty
Hlavním úkolem franšízanta komunikace se zákazníkem a předvedení samotných kolekcí. K tomu slouží salon, který musí na začátku spolupráce majitel franšízové licence otevřít pod hlavičkou Dévotion. Díky němu si budou moci zákaznice osahat materiál „svých“ budoucích šatů, vyzkoušet si je a vybrat ty, které pro ni budou v její Den D těmi nejlepšími. Pokud bude zákaznice chtít ušít šaty na míru, franšízant ji změří a všechny potřebné údaje zadá do systému sítě. Veškeré starosti s výrobou, dodáním a kontrolou kvality na sebe pak bere franšízor. Výroba šatů pak trvá průměrně 30 dní, protože všechny šaty jsou vyráběny ručně a výhradně v Evropě.
Investice do rozjetí podnikání s franšízou Dévotion přijde franšízového partnera na 1,5 až 3 miliony Kč. Financovat ji může jak vlastním kapitálem, tak i externími zdroji, například prostřednictvím bankovního úvěru. Podle poskytovatele licence s návratností investice může franšízant dočkat v horizontu 6 až 9 měsíců.
Zkušenosti franšízora
Jak již bylo zmíněno, franšízant musí otevřít vlastní salon značky Dévotion a také investovat do sortimentu. V první fázi si tak nakoupí několik nejprodávanějších typů ukázkových svatebních šatů ve standardních velikostech, aby klientům zprostředkoval zážitek z prodejny. Dobrou zprávou pro případné uchazeče o licenci je fakt, že nemusí mít zkušenosti z oboru. Tým centrály franšízora se totiž postará o zajištění kolekce s více než 1500 šaty, sezonní obnovení a aktualizaci kolekce, kontrolu kvality dodaných šatů nebo vyjednávání s třetími stranami.
Svým franšízovým partnerům vedení poskytovatel licence zaručuje územní exkluzivitu. Pokud tak franšízant získá licenci na město, nemůže se stát, aby někdo další otevřel ve stejném městě další butik Dévotion. Franšízoví partneři značky si tak vzájemně nekonkurují. Podle Marca Westermanna může být v jednom městě maximálně jedna pobočka, výjimkou je Praha, kde by své místo mohly najít dvě a více.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz