Výsledky předčily očekávání
Aktuálně v Česku mohou zákazníci navštívit šest prodejen Cbweed, ve kterých najdou produkty vyrobené z legálního konopí jako jsou CBD oleje, konopná kosmetika, CBD kapsle, konopné potraviny, nápoje apod. Jak již bylo zmíněno, všechny se nachází v našem hlavním městě, což byl pro vedení společnosti původní plán. Dvě z nich jsou řízené franšízovými partnery, konkrétně jde o pobočku v ulici Na Pankráci a také tu ve Vysočanech. „V předchozích letech jsme se soustředili na to abychom naši značku etablovali v hlavním městě. V tom plánujeme pokračovat také v roce 2023 s tím, že bychom rádi prvně vkročili i do některých z dalších českých měst,“ vysvětluje obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
S expanzi za hranice Prahy by měli značce pomoci franšízoví partneři. Těmi ideálními jsou dle Ghibelliniho lidé se zápalem pro věc a dobrými organizačními schopnostmi, lidí, kteří mají blízko k přírodním produktům, nebo dokonce k samotnému konopí. „Nejčastěji se našimi franšízanty stávají lidé z mladší nebo střední generace. Často mají naši noví franšízanti podnikatelské zkušenosti, ale stejně tak máme franšízanty, co pobočku otevřeli čerstvě po vysoké škole,“ popisuje Ghibellini s tím, že další skupinu franšízantů tvoří ti, kteří obchod Cbweed provozují paralelně s další prací.
Náklady na franšízu
Do rozjezdu pobočky Cbweed investuje franšízant 15 tisíc eur (cca 390 tisíc Kč). Tato částka pokryje kompletní vybavení a design prodejny, předání know-how včetně školení a první objednávku pro úplné naskladnění sortimentu. Smlouvu se svými franšízovými partnery franšízor uzavírá na čtyři roky. Návratnost investice se pro franšízanty Cbweed pohybuje podle franšízora od 1 roku do 3 let.
Původem italské značce Cbweed se daří expandovat nejen u nás, v Česku. Počet prodejních míst roste jak na domácím trhu, tedy v Itálii, tak v dalších zemích. Největší růst proběhl ve Španělsku, Portugalsku a Francii. Koncem roku 2022, bylo také dosaženo velkého milníku a to otevření 100. prodejny Cbweed, která byla otevřena v Římě.

PŘEČTI ČLÁNKY

Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Pokud jde o prodej, lídrem v celosvětovém měřítku zůstává McDonald´s.
Minimálně 4 pobočky hodlá Subway otevřít v příštím roce v ČR. Vstupu nových hráčů na trh se nebojí.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem