Výsledky předčily očekávání
Aktuálně v Česku mohou zákazníci navštívit šest prodejen Cbweed, ve kterých najdou produkty vyrobené z legálního konopí jako jsou CBD oleje, konopná kosmetika, CBD kapsle, konopné potraviny, nápoje apod. Jak již bylo zmíněno, všechny se nachází v našem hlavním městě, což byl pro vedení společnosti původní plán. Dvě z nich jsou řízené franšízovými partnery, konkrétně jde o pobočku v ulici Na Pankráci a také tu ve Vysočanech. „V předchozích letech jsme se soustředili na to abychom naši značku etablovali v hlavním městě. V tom plánujeme pokračovat také v roce 2023 s tím, že bychom rádi prvně vkročili i do některých z dalších českých měst,“ vysvětluje obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
S expanzi za hranice Prahy by měli značce pomoci franšízoví partneři. Těmi ideálními jsou dle Ghibelliniho lidé se zápalem pro věc a dobrými organizačními schopnostmi, lidí, kteří mají blízko k přírodním produktům, nebo dokonce k samotnému konopí. „Nejčastěji se našimi franšízanty stávají lidé z mladší nebo střední generace. Často mají naši noví franšízanti podnikatelské zkušenosti, ale stejně tak máme franšízanty, co pobočku otevřeli čerstvě po vysoké škole,“ popisuje Ghibellini s tím, že další skupinu franšízantů tvoří ti, kteří obchod Cbweed provozují paralelně s další prací.
Náklady na franšízu
Do rozjezdu pobočky Cbweed investuje franšízant 15 tisíc eur (cca 390 tisíc Kč). Tato částka pokryje kompletní vybavení a design prodejny, předání know-how včetně školení a první objednávku pro úplné naskladnění sortimentu. Smlouvu se svými franšízovými partnery franšízor uzavírá na čtyři roky. Návratnost investice se pro franšízanty Cbweed pohybuje podle franšízora od 1 roku do 3 let.
Původem italské značce Cbweed se daří expandovat nejen u nás, v Česku. Počet prodejních míst roste jak na domácím trhu, tedy v Itálii, tak v dalších zemích. Největší růst proběhl ve Španělsku, Portugalsku a Francii. Koncem roku 2022, bylo také dosaženo velkého milníku a to otevření 100. prodejny Cbweed, která byla otevřena v Římě.

PŘEČTI ČLÁNKY

Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
„Největší poptávka o franšízové licence přichází z Prahy. Věřím, že na začátku roku 2022 rozšíříme síť v Česku i do dalších měst," říká Riccardo Ghibellini ze společnosti Cbweed.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem