Otevíráme obchod s oblečením pro děti

Úspěch i v menších městech / Prodejnu Coccodrillo je možné otevřít už ve městech s více jak 20 tisíci obyvateli. Ideální by se měly nacházet na atraktivních místech ve městě nebo v obchodním centru.
Čtvrtek
25.05.2023
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
 

Tato původem polská síť prodejen dětského oblečení má i nadále ambice v Česku růst a navýšit počet poboček. Důležitým faktorem, díky němuž by se značce mohlo podařit připojit ke stávajícím 24 pobočkám další, je stálý zájem o otevření obchodů nejen ze strany potenciálních franšízantů, ale i obchodních center, které stojí o to, mít tuto značku ve svém portfoliu.

Jedním z důvodů, proč je franšíza Coccodrillo pro podnikatele zajímavá, je výše investice, kterou musí každý franšízant do rozjezdu svého nového byznysu vložit. Pohybuje se okolo 400 tisíc korun a pokryje plné vybavení prodejny, které následně franšízantovi zůstává. Co se týče nákladů na nákup zboží, ani tam na franšízanty nečeká povinnost investovat vysoké částky. Platí za něj totiž kauci a následně jim je vyplacena provize za prodej zboží. Nemají tak „utopené“ finance v zásobách a přeplněné sklady neprodaným zbožím. Jak prozradila franšízová manažerka Coccodrillo Renata Kubáňová, neprodané zboží od franšízových partnerů centrála po uplynutí sezóny převezme a zásobí ho novou kolekcí.

Vztahy se zákazníky

Zájem vedení společnosti Coccodrillo je najít do svých franšízantů uchazeče o licenci, kteří budou chtít aktivně ve svém obchodě působit. Jednak to dává větší ekonomický smysl, a pak je to ideální způsob, jak navázat kontakt a vztah se zákazníky, kteří jsou alfou a omegou úspěšného obchodníka. Franšízant Coccodrillo by tak měl být ambasadorem značky ve svém regionu, znát své malé i velké zákazníky, vědět o nich co nejvíce.  

O v úvodu zmiňované loajalitě svých se franšízanti Coccodrillo přesvědčili zejména v době covidové, kdy prodávali i přesto, že jejich obchody zavřela vládní nařízení. Řada franšízantů se tehdy rozhodla využít toho, že mohli vyřizovat například telefonické nebo e-mailové objednávky a „prodávat“ předem objednané zboží tzv. z okénka. A zákazníci toho využívali. Mnoho z nich ale počkalo, až se jim dveře obchodů otevřou a nenakoupili si zboží z e-shopů, ale od „svých obchodníků.


Přes 30 let zkušeností / Síť Coccodrillo specializující se na prodej značkového oblečení a doplňků pro děti a mládež, se rozvíjí od počátku 90. let. Kromě domácího Polska a Česka působí také například na Slovensku, v Rumunsku nebo Bulharsku.