Profesionální „trafika“ je stále in
Prodejny novin a tabáku Relay můžete potkat ve 27 zemích, kde nyní existuje téměř 3 000 poboček, z toho 120 najdete na světových letištích a 750 na vlakových nádražích. Jak už z dat očividně vyplývá, povědomí o této značce je vysoké – setkal se s ní v podstatě každý, kdo aspoň občas cestuje jakoukoli veřejnou dopravou. Další bohaté zastoupení mají ve velkých obchodních centrech. Výhodou franšízy Relay je, že zákazníci vědí, jaký sortiment a služby je čekají a spoléhají na profesionální úroveň proškoleného personálu.
V Česku nyní najdete celkem 175 poboček a do konce roku je naplánováno otevřít ještě dvě. Značka Relay je vlajkovou lodí francouzské skupiny firem Lagardére Travel Retail, která však zastupuje i dva další kompatibilní koncepty služeb. Například v šesti tuzemských business centrech se spolu s klasickou nabídkou Relay vyskytují také služby pod značkou 1minute, kde zákazníci dostanou kávu a jednoduché občerstvení, jako jsou bagety a chlebíčky. Zde ale vedení společnosti zatím větší nárůst poboček nechystá. Dalším doplněním klasické nabídky Relay je koncept Inmedio, který je u nás zastoupen celkem deseti pobočkami. Původně se jednalo primárně o nabídku tiskovin, která se postupně rozšířila o cestovní doplňky, chlazené nápoje a občerstvení. Stejně jako v případě 1minute je počet poboček se službami Inmedio stabilní a větší rozvoj zde centrála neplánuje.
Největší potenciál pro úspěch má klasická provozovna Relay, která se může uplatnit na řadě nových míst. „Na rozvoj prodejen Relay se nyní soustředíme prioritně. Zájemce o vlastní franšízu nemusí mít počáteční kapitál. Na začátku ale musí projít individuálním školením, kde ho seznámíme s celým chodem prodejny, s našimi pravidly a podmínkami spolupráce. Pokud se po školení shodneme, že je to pro obě strany to, co očekávají, přichází na řadu jednání o konkrétní nabídce. Ta se vždy vztahuje k aktuálně volné anebo úplně nové prodejně,“ uvádí k podmínkám pro nové franšízanty Nela Dominika Drescherová, manažerka pro franšízovou spolupráci společnosti Lagardete Travel Retail.

PŘEČTI ČLÁNKY

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Partnerská síť Relay každým rokem roste. Od prosince loňského roku zahájilo provoz 6 nových poboček. Jak naskočit do podnikání s touto značkou?
Síť prodejen tisku a tabáku Relay má na trhu 143 poboček. Rozjet podnikání s ní lze takřka ihned. A bez velké investice.
V současné době cílíme s pobočkami Relay na lokality s potenciálem kupí síly jako jsou nemocnice nebo kancelářské komplexy, říká Pavel Bubník ze společnosti Lagardere Travel Retail.
Síť prodejen Relay nabízí zájemcům o licenci vždy převzetí již existující pobočky. Franšízy vznikají především na exponovaných dopravních tepnách.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„IQ UP! nabízí franšízantům řešení na klíč s osvědčeným modelem, nízkou počáteční investicí a více toky příjmů," říká Valentina Dino, spoluzakladatelka IQ UP!.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!