Otherm sází na franšízing
Otherm je zavedená síť prodejnami oken a dveří české výroby. Může se pochlubit dlouhou tradicí už od roku 1993 a díky velkým výrobním kapacitám závodu v Husinci patří mezi největší producenty plastových oken a dveří v České republice. Hliníková okna vyrábějí v Lázních Toušeň a dřevěná eurookna pocházejí ze závodů ve Velkém Meziříčí a moravské Zašové. Tyto produkty nabízí prostřednictvím svých franšízových partnerů. Aktuálně má Otherm okolo padesát franšízových jednotek, které buduje od roku 2015. Dříve spolupracovali s partnery pouze na základě obchodních smluv s drobnou podporou marketingu. Nyní franšízanti kromě výrobků samotných poskytují také doplňkové služby, jako jsou projektové návrhy výplní stavebních otvorů do stavby, zaměření výrobků na stavbě, montáže oken dle ČSN a další. „Každý partner Otherm má svou teritoriální exkluzivitu. Jeden okres je jeden regionální celek, krajská města jsou pak rozdělena na více celků, stejně tak hlavní město Praha. Aktuálně máme pokryto zhruba 70 % republiky. Stále můžeme nabídnout možnosti franšízové spolupráce, momentálně v Praze, Jihlavě, Jablonci, Plzni, v Brně, Zlíně a Ostravě. Z okresních měst bychom rádi mezi naše franšízy přidali Znojmo, Břeclav, Kroměříž, Vyškov, Žďár nad Sázavou, Domažlice, Tachov, Jičín, Rychnov nad Kněžnou, Svitavy, Strakonice a Písek,“ říká k rozšíření sítě obchodní ředitel Petr Holý.
Momentálně je franšízová spolupráce jedinou možností, jak celý sortiment těchto produktů ryze české výroby nabízet. Díky tomu je rentabilita poměrně vysoká – nejsou výjimkou partneři Otherm, kteří do tří let dosahovali obratu přes deset milionů korun. „Ideální franšízová spolupráce je s fyzickou nebo právnickou osobou, která je plátcem DPH. Zkušenosti s podnikáním můžou být výhodou, stejně tak orientace ve stavebnictví. Není to ale podmínkou. Mohou mít praxi z příbuzných oborů, jako interiérové dveře, garážová vrata, stínění, podlahy, kuchyně a další. Pokud jde o předchozí pozice, nemusí to být jen obchodníci, ale také asistentky, technici, montážníci a další, kteří už před sebou nevidí další profesní postup a chtějí podnikat. Pro ně může být franšíza velkou motivací,“ pobízí zájemce o podnikání Petr Holý. Hlavní investicí franšízanta je vlastní provozovna s vybavením, případně vozidlo pro zaměstnance. Se vším podstatným od vybavení přes marketing zájemcům pomůže poskytovatel licence.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30% pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář